شمانیوز
شما نیوز

سه مدال برنز به جودوکاران ایران رسید

روز نخست از رقابت‌های جودو قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب سه مدال برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ نهمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی نوجوانان آسیا صبح امروز جمعه با حضور 164 جودوکار از 22 کشور به میزبانی تایلند در بانکوک آغاز شد. تیم ایران در روز نخست این مسابقات 5 نماینده داشت که حاصل تلاش این جودوکاران کسب سه مدال برنز بود.

در وزن 66- کیلوگرم پسران سینا قمی دور نخست " بات دلگار" از مغولستان را با ضربه فنی شکست داد و سپس "جیومازیوف" از ترکمنستان را با همین نتیجه از پیش رو برداشت به نیمه نهایی صعود کرد. وی در این مرحله به مصاف "لی جانگ " از کره جنوبی رفت و بازنده شد. قمی در گروه بازنده ها "تئودوربایف" از قرقیزستان را شکست داد و برنز گرفت.

در وزن 48- کیلوگرم دختران هم لیلا سیاوشی پس از آنکه دور نخست را قرعه استراحت پشت سر گذاشت با برتری مقابل "کاکاریوف" از ترکمنستان به نیمه نهایی صعود کرد. وی در این مرحله به چین تایپه باخت و به گروه بازنده ها رفت. سیاوشی در جدال برای کسب مدال برنز حریف هندی خود را شکست داد و روی سکوی سوم ایستاد.

همچنین کاظم کریمی جودوکار وزن 60- کیلوگرم کشورمان در گروه بازنده ها ابتدا تاجیکستان و سپس مغولستان را با ضربه فنی شکست داد و برنز گرفت.وی در مبارزه اول خود "یولی آکیلبک" از قرقیزستان را با ضربه فنی از پیش رو برداشت و دور دوم با امتیاز طلایی به "زوباتخان" از قزاقستان باخت و به گروه بازنده ها رفت.

دو نماینده دیگر تیم کشورمان از دست یابی به مدال بازماندند. محمد خوشبین در وزن 50- کیلوگرم به "آنوربک" از قزاقستان باخت ، علی محمدی بریمانلو در وزن 60- کیلوگرم نیز به هنگ کنگ نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفتند.

انتهای پیام/آ

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied