شمانیوز
شما نیوز

سردار حسین همدانی در سوریه به شهادت رسید/ پیکر شهید همدانی امشب به تهران می‌آید /محل شهادت سردار همدانی/ ماجرای ترور 3 سال پیش «شهید همدانی» در سوریه + تصاویر

سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران شب گذشته در سوریه به شهادت رسید.

به گزارش مشرق، سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران شب گذشته در سوریه به شهادت رسید.

سردار حسین همدانی در سوریه به شهادت رسید

در کنار غضنفر رکن آبادی

سردار حسین همدانی یکی از فرماندهان قدیمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی و از بنیانگذاران سپاه همدان بود و مدتی نیز فرماندهی لشکر 27 محمدرسول‌الله را برعهده داشت.

پس از تبدیل این لشکر به سپاه محمد رسول‌الله فرمانده این سپاه نیز برعهده سردار همدانی بود.

خاطرات وی در قالب 2 کتاب «مهتاب خیّن» و «تکلیف است برادر» منتشر شده است.

14:25/ همرزم شهید حسین همدانی در دفاع مقدس گفت: ایشان چند سال پیش وقتی در آپارتمان خودشان در دمشق به همراه خانواده‌ حضور داشتند، تروریست‌ها آپارتمان ایشان را به گلوله و رگبار می‌بندند.

14:15/ وزیر امور خارجه عروج ملکوتی سردار پر افتخار سپاه پاسداران سردار سرتیپ شهید حسین همدانی را که در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(س) به مقام رفیع شهادت نائل آمد، به فرمانده معظم کل قوا و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده معزز وی، همه همرزمان شهید و مردم بزرگ ایران تبریک و تسلیت گفت.

14:10 / سخنگوی سپاه پاسداران گفت:پیکر شهید سردار حسین همدانی قرار است امشب به تهران باز گردد.

عکس/ سردار همدانی درکنار مفقود منا

سردارهمدانی درکنار مفقود منا +عکس

13:15/ یادداشت ابراهیم حاتمی کیا: سردارِ سربدار حسین همدانی ، آن سیمای سفید کرده در آسیاب جهاد سالهاست که می‌رفت و ما گمان کردیم در کنارمان است. او بازمانده غافله‌ای بود که سالارش حاج احمد متوسلیان بود.

12:40 / فرمانده کل سپاه صبح امروز برای عرض تسلیت در منزل سردار شهید حسین همدانی حاضر شد.

سردار حسین همدانی در سوریه به شهادت رسید/زمان تشییع پیکر شهید همدانی/محل شهادت سردار همدانی + نقشه و عکس

12:20 / شهر حلب، محل شهادت سردار همدانی، در طول چهار سال اخیر که از حمله وحشیانه تروریست‌های تکفیری داعش به سوریه می‌گذرد، یکی از شهرهای حادثه خیز این کشور بوده است. برای دیدن محل شهادت شهید همدانی بر روی ساعت کلیک کنید.

جغرافیای محل شهادت سردار همدانی را بشناسید+ نقشه و عکس

11:30 / نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید همدانی با ایجاد هماهنگی میان ارتش و قوای نظامی سوریه و تشکیل نیروهای داوطلب مردمی مانع از سقوط سوریه و پیروزی داعش و نیروهای معاند شد.

11:15/ صبح یک شنبه پیکر سردار شهید حسین همدانی در تهران تشییع می شود

شهید سردار "حسین همدانی" که بود؟ + تصاویر

شهید سردار سرتیپ حسین همدانی از اعضا و بنیانگذاران سپاه همدان و کردستان است و از سال 1359 در جنگ ایران و عراق شرکت داشت.

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی، در عنفوان جوانی با تفکرات حضرت امام (ره) آشنا شده و از محضر درس مکارم اخلاق و احکام شهید محراب آیت‌الله مدنی که در همدان تبعید بودند، بهره‌ای بسزا برده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ...پایه‌گذاری و تأسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، استان همدان را آغاز و خود نیز به عنوان یکی از ارکان اصلی شورای عالی فرماندهی سپاه استان همدان، فعالیتش را آغاز کرد و با کمک همرزمان و پاسداران آن خطه، به پاکسازی عناصر طاغوت و عوامل فساد و نفاق برآمده و از آنجایی که چندین بار به دست ساواک دستگیر شده و مورد تعقیب بود، عوامل طاغوت را به خوبی می‌شناخت.

برای دیدن کامل جزئیات اینجا کلیک کنید
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied