شمانیوز
شما نیوز

سعادتی: فکر نمی‌کردم 5گل بخوریم/ دخالتی در تعیین لوگو باشگاه نداشتم

سرمربی تیم فوتبال دیانا باقرشهر گفت: فکر نمی‌کردم در بازی با نفت تهران 5 گل بخوریم و انتظار داشتم اختلاف نتیجه کمتر باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فریدون سعادتی بعد از شکست 5 بر یک نفت تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: در صحبت‌های قبلی‌ام گفته بودم نفت تهران از بهترین تیم‌های لیگ است و نباید به نتایج اخیر این تیم نگاه کرد. بضاعت ما در همین حد بود. البته دست و پا بسته به این دیدار نیامدیم ولی شرایط جوی و باران کمی کارمان را مشکل کرد.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد یک گل به ثمر برسانند، گفت: فکر می‌کردم گل‌های بیشتری بزنیم و انتظار نداشتم نتیجه بازی 5 بر یک شود. تصور من این بود که بازی 2 بر یک یا 3 بر 2 به سود نفت به اتمام برسد.

سرمربی دیانا در مورد اضافه وزن بازیکنان این تیم، خاطرنشان کرد: تعدادی از نفرات ما مصدوم بودند و مجبور بودیم از این نفرات استفاده کنیم پولی برای خرید بازیکن و ... نداشتیم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان این تیم برای حضور در این بازی پول دادند، گفت: خیر همه نفرات ما بومی هستند و هزینه‌ها را به طور شخصی علی مرزبان مدیرعامل تیم انجام می‌دهد.

سعادتی در مورد اینکه برند این باشگاه شبیه به برند پرسپولیس است، اظهار داشت: این مسئله با تصمیم مدیرعامل بوده و بنده دخالتی نداشتم شاید او شخصا طرفدار این تیم است و از این برند استفاده کرده است.

* رحیم جلالوند بازیکن دیانا هم در مورد شکست دیانا مقابل نفت تهران گفت: هیچکدام از بازیکنان ما قرارداد مالی نداشتند. سال قبل اکثر نفرات تیم پول دادند و به تیم آمدند اما امسال هزینه از سوی مدیریت انجام می‌شود.

وی افزود: سال قبل پول پیش خانه‌ام را برای بازی در تیم دادم. بازیکنان ما حتی 50 هزار تومان هم نگرفتند و قرار داد مالی نداشتیم.

انتهای پیام/آ

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied