شمانیوز
شما نیوز

عکس/ حسینی ها در یک قاب

در این تصویر، سه پاسدارِ انقلاب دیده می شوند که نام هرکدام به گونه‌ای با «حضرت سیدالشهدا(صلوات الله علیه)» پیوندی تاریخی پیدا کرده است. از سمت راست:

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، نمایی که پیش رو دارید، احتمالا در اوایل سال 1362 شمسی به ثبت رسده است. در این تصویر، سه پاسدارِ انقلاب دیده می شوند که نام هرکدام به گونه‌ای با «حضرت سیدالشهدا(صلوات الله علیه)» پیوندی تاریخی پیدا کرده است. از سمت راست: *شهید «کاظم نجفی رستگار» ؛ دومین فرمانده‌ی «لشکر 10 سیدالشهدا (صلوات الله علیه) » که در «عملیات بدر» خلعت(1363 شمسی) شهادت پوشید. *حاج «محمدصادق آهنگران» ؛ جمعی سپاه اهواز که از سال 1358 شمسی تا امروز، در لباس پاسداری، به مداحی اهل بیت و حضرت سیدالشهدا (صلوات الله علیه) مشغول است و به حق می توان ادعا کرد، زیباترین حماسه سرایی های کربلایی پس از انقلاب اسلامی محصول خلوص و آوای ماندگار او است. *شهید «حاج حسین همدانی» ؛ از بنیان گذاران سپاه همدان و فرمانده «لشکر انصارالحسین (صلوات الله علیه) »( یگان اختصاصی رزمنده گان همدانی) در سال های دفاع مقدس. او سرانجام دو روز قبل، در جبهه‌ی دفاع از حرم «بانوی مقاومت»، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) در خاک «سوریه» بال در بال ملائک گشود.
هدیه به ارواح بلندپرواز شهیدان «کاظم نجفی رستگار» و «حاج حسین همدانی» صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم عکس/ حسینی ها در یک قاب
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied