شمانیوز
شما نیوز

پرونده گلزنی‌های سیدجلال حسینی برای تیم‌ملی

سیدجلال حسینی که گل تساوی ایران برابر عمان را به ثمر رساند، طی هفت سال اخیر هفت گل برای تیم‌ملی ایران به ثمر رسانده است و چهار گل برای تیم‌ملی زیر 23سال.

پرونده گلزنی‌های سیدجلال حسینی برای تیم‌ملی گروه ورزشی مشرق - سیدجلال حسینی با گل دقیقه70 خود مانع از شکست تیم‌ملی فوتبال در دیدار برابر عمان شد.

در حساس‌ترین دیدار هفته چهارم گروه D ابتدا شاگردان پل لوگوئن فرانسوی با ضربه دقیقه52 سعد سهیل دروازه علیرضا حقیقی را باز کردند اما در ادامه روی فشار تیم ایران سیدجلال حسینی از یک‌قدمی دروازه علی الحبسی گل زد تا برای دومین‌مرتبه ناجی کارلوس کی‌روش شود.

* ماداگاسکار و لبخند کی‌روش

سیدجلال حسینی قبل از این یک‌بار برای سرمربی پرتغالی گل سه‌امتیازی هم زده بود. مدافع انزلی‌چی نفت تهران در اولین دیداری که کارلوس‌ کی‌روش روی نیمکت تیم ایران نشست برای این پرتغالی گل سه‌امتیازی زد.

یکشنبه 26تیرماه سال1390 سیدجلال در استادیوم آزادی با گل دقیقه18 خود عاملی شد تا کی‌روش با لبخند هدایت تیم ایران را آغاز کند. سیدجلال پس از آن تحت هدایت این پرتغالی به بحرین و تایلند هم گل زد.

* کوالالامپور خوش‌یمن

مدافعی که در بازی‌های آسیایی هم چهار گل به ترکمنستان(2)، ویتنام و مالزی زده است، اولین‌بار چهارشنبه 20مهرماه 86 در دیدار ایران برابر ازبکستان موفق به گلزنی با پیراهن تیم‌ملی کشورمان شد. هشت‌سال و دو ماه و 29روز قبل سیدجلال گل اول تیم ایران را(55) به ثمر رساند، در حالی که رحمان رضایی به اشتباه دروازه خودی را باز کرده بود و جواد کاظمیان(78) گل پیروزی ما را وارد دروازه حریف کرد.

این دیدار در جام‌ملت‌های مالزی و استادیوم مرکزی کوالالامپور برگزار شده بود.

* رحمتی و خلعتبری بودند، سید گل زد

سیدجلال طی هفت سال اخیر هفت گل برای تیم‌ملی ایران به ثمر رسانده است و چهار گل برای تیم‌ملی زیر 23سال.

این مدافع گیلانی آخرین گلش را پیش از دیدار با عمان، سه‌شنبه 23مهرماه 1392 به ثمر رساند. حسینی یک‌سال و 11ماه و 25روز پیش گل اول تیم کی‌روش را در تقابل با تایلند زد. آن روز دانگدا تک‌گل حریف را زد و قوچان‌نژاد(70) ضربه نهایی را زد تا ایران در گروه B رقابت‌های انتخابی جام‌ملت‌های آسیا به سه‌ امتیاز بازی- در تهران- دست پیدا کند.

در دیدار یادشده دروازه‌بان مغضوب فعلی کادر فنی تیم‌ملی یعنی سیدمهدی رحمتی و محمدرضا خلعتبری از مردان حاضر در ترکیب اصلی کی‌روش بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied