شمانیوز
شما نیوز

تیم ملی الف ایران صعود کرد

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران با پیروزی بر حریف خود به مرحله حذفی تورنمنت آسیا و اقیانوسیه راه یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نخستین مرحله تورنمنت والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه در اندونزی آغاز شد. در این رقابت ها 28 تیم دور مقدماتی مسابقات را در هشت گروه آغاز کردند که تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) در دومین مسابقه خود عمان را دو بر صفر شکست داد.

ملی پوشان الف ایران در نخستین مسابقه موفق به شکست تیمور شرقی شده بودند و با شکست عمان به مرحله دوم (حذفی) صعود کردند. تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران (صابر هوشمند و عباس پورعسگری) نیز با تیم های استرالیا یک و تایلند دو همگروه بود که در نخستین مسابقه دو بر صفر تایلند دو را شکست داد. ملی پوشان ب ایران با کسب این پیروزی صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کردند.

تیم های ملی والیبال ساحلی ایران امروز در سومین روز این رقابت ها و در مرحله حذفی به مصاف حریفان خود می روند که تیم الف با چین بازی دارد و تیم ب به مصاف عمان می رود.

تورنمنت آسیا و اقیانوسیه از 15 تا 25 مهرماه در دو مرحله به میزبانی اندونزی برگزار می شود. رضا نایینی به عنوان مربی و سید میلاد تقوی نیز به عنوان سرپرست تیم های ملی ایران را در این تورنمنت ها همراهی می کنند.

انتهای پیام/ی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied