شمانیوز
شما نیوز

شیری:آرزو می‌کنیم روز به روز بهتر شویم

پرتاب کننده وزنه بانوان ناشنوای ایران در مسابقات آسیا پاسفیک گفت:آرزو می کنم روز به روز شرایط بهتری کسب کرده و برای ایران افتخار بدست آوریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از تایوان، مونا شیری که در مسابقات دوومیدانی آسیا و اقیانوسیه در کشور تایوان شرکت کرد، اظهار داشت: خوشحالم امکان حضور در مسابقات تایوان را کسب کردم. برای این من این فرصت،‌درحقیقت اولین تجربه بود. چون در واقع تنها 8 ماه است که ورزش می کنم و به صورت حرفه‌ایی 2 ماه در پرتاب وزنه فعالیت کرده ام.

وی افزود: البته با ورزش کاملا آشنا هستم. چون در خانواده‌ایی ورزشی بزرگ شده ام.پدرم مربی بوکس ناشنوایان بودند. روزی برای دیدن پدرم به فدراسیون مراجعه کردم و وقتی از نزدیک شاهد فعالیت‌های ورزشی قهرمانان در آنجا قرار گرفتم، علاقه‌مند شدم خودم هم ورزش کنم.

شیری افزود:از این که ورزش حرفه‌ایی را انتخاب کردم، خیلی خوشحالم. تصور می کنم نشاط و روحیه بهتری کسب بدست آورده‌ام.

وی که در این مسابقات صاحب مدال نقره با رکورد 9 متر و 44 سانتی متر شد،همچنین عنوان کرد:آرزو می کنم روز به روز شرایط ورزشکاران ناشنوا بهتر شود.این خواسته قلبی من است که حتی در کنار ورزشکارانی که سالم هستند، بتوانیم فعالیت کرده و برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کنیم.

هشتمین دوره پیکارهای آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان از شنبه هفته قبل در شهر تائویوان (30 کیلومتری تایپه، مرکز تایوان) آغاز شد و تا فردا(یکشنبه )ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied