شمانیوز
شما نیوز

ویروس فیفا دردسر جدید غول های فوتبال اروپا+عکس

برگزاری دیدارهای ملی فوتبال باعث شد تا ستارگان بیشماری فرصت همراهی تیم های باشگاهی خود را از دست بدهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت های ملی فوتبال در نقاط مختلف جهان از پنج شنبه شب آغاز شده است و کشورهای مختلف در دیدارهای مختلف از قبیل پیکارهای مقدماتی راه یابی به جام جهانی، رقابت های مقدماتی راه یابی به یورو 2016 و دیدارهای دوستانه به مصاف یکدیگر رفته اند که این موضوع باعث شده است تا ستارگان متعددی با مصدومیت روبرو شوند.

به نوعی ویروس فیفا ستارگان غول های فوتبال باشگاهی جهان را از همراهی با تیم های خود محروم کرده و این عامل قطعاٌ برای این تیم ها که با هزینه های سرسام آور به دنبال موفقیت خود در لیگ های مختلف هستند، دردسرساز خواهد شد.

این مصدومیت ها قطعاً با پیگیری دیدارهای ملی باز هم رو به افزایش خواهد بود.

مصدومیت بازیکنانی نظیر کریم بن زما مهاجم فرانسوی رئال مادرید که احتمالا سه هفته دور از میادین خواهد بود، ماریو گوتزه هافبک بایرن مونیخ که نیار به سه ماه استراحت مطلق خواهد داشت، آگوئرو مهاجم منچستر سیتی و آلوارو موراتا مهاجم یووه که شب گذشته با برانکارد مستقیماً از زمین بازی راهی بیمارستان شد از این جمله هستند.

دیگر بازیکنانی نظیر پل پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس، داوید لوئیس مدافع پاری سن ژرمن، داوید سیلوا هافبک سیتی، باستین شواین اشتایگر هافبک آلمانی منچستر یونایتد، ایوانوویچ هافبک چلسی و فابیو کوئنترائو مدافع موناکو بازیکنانی هستند که تیم های باشگاهی آن ها را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نخواهند داشت.

این موضوع قعطاً باردیگر اعتراضات گسترده تیم های باشگاهی فوتبال اروپا و سرمربیان غول های اروپایی از قبیل فان خال، مورینیو، بنیتز،گواردیولا و ... را در بر خواهد داشت.

انتهای پیام/آ

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied