شمانیوز
شما نیوز

بیش از 700 تماشاگر لهستانی حامی شاگردان آنتیگا در وارنا

آخرین اخبار و اطلاعات نشان می‌دهد که لهستانی‌ها در مسابقات والیبال قهرمانی اروپا از حمایت بزرگ هواداران خود برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال لهستان که با یک شکست در روز آخر مسابقات جام‌جهانی 2015 نتوانست جواز حضور در المپیک را کسب کند، حالا به فکر جبران در مسابقات قهرمانی اروپا است. آنتیگا و شاگردانش پس از پشت سر گذاشتن یک تجربه تلخ حالا متحد شده‌اند تا باز هم خودشان را ثابت کنند و به چیزی به جز قهرمانی اکتفا نخواهند کرد.

شاگردان آنتیگا در روز نخست موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر از سد بلژیک عبور کنند و در دومین دیدار امروز باید برابر اسلوونی قرار بگیرند.

آخرین اخبار و اطلاعات از بلغارستان نشان می‌دهد که تیم ملی والیبال لهستان در وارنا تنها نیست و هواداران این کشور ملی‌پوشان خود را تنها نگذاشته‌اند. یکی از سایت‌های خارجی در این خصوص می‌نویسد که بیش از 700 تماشاگر لهستانی برای مرحله اول مسابقات قهرمانی اروپا درخواست بلیت کرده‌اند. لهستان در گروه سوم در شهر وارنا با بلژیک، بلاروس و اسلوونی بازی خواهد کرد.

این سایت ادامه داد: به نظر می‌رسد قرمز و سفید‌پوش‌های لهستان در شرایطی به مصاف حریفان خود می‌روند که گویی در خانه بازی می‌کنند و میزبان هستند.

انتهای پیام/ی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied