شمانیوز
شما نیوز

رونالدو به لیست سیاه بنیتس اضافه شد!

ستاره تیم کهکشانی هم به لیست سیاه بازیکنان سرمربی رئال مادرید اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رافائل بنیتس بعد از رفتن آنچلوتی هدایت تیم رئال مادرید را بدست گرفت تا تمام قهرمانی‌ها را دوباره برای سنتیاگو برنابئو به ارمغان بیاورد.

اما طبق معمول بنیتس که به هر تیمی می رود با برخی از بازیکنان مشکل پیدا می کند، اکنون نوبت کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن حال حاضر جهان رسیده است تا با او به مشکل بخورد. علی رغم آنکه باشگاه پیش از این تاکید کرد که هیچ مشکلی وجود ندارد اما وضعیت موجود بیان کننده چیزی دیگر است.

به همین خاطر روزنامه اسپورت اسپانیا گزراشی را تهیه کرده از نام بازیکنانی که بنیتس در تیم‌هایی که در آن بوده با آنها مشکل داشته و این منبع این بازیکنان را به نام قربانیان بنیتس نام برده است.

این بازیکنان به تفیکیک باشگاه‌هایشان عبارتند از:

لیورپول 2004 تا 2010

لیست سیاه: استیون جرارد - ژابی آلونسو - آلبرت ریرا

بنیتس پیشه سرمربی‌گری را در لالیگا با تیم وانسیا آغاز کرد پس از مدتی توانست به لیگ جزیره برود و در سال 2004 هدایت تیم لیورپول را بر عهده گرفت، وی شروعی رویایی با لک‌لک‌ها داشت تا جایی که در آن سال توانست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

در سال 2007 باشگاه لیورپول به دو مالک دیگر سپرده شد تا اینکه منجر به رفتن بنیتس از آنفیلد در سال 2010 شد، وی در زمان حضورش در لیورپول مشکلاتی بسیاری با برخی از بازیکنان داشت از جمله آنها که مجبور به ترک لک‌لک‌ها شدند، ژابی آلونسو و آلبرت ریرا بودند اما ماجرا به اینجا ختم نمی شد وی همچنین با استیون جرارد کاپیتان و اسطوره لیورپول هم مشکل داشت و با وجود دشمنی‌های زیاد بنیتس آنها را تحمل کرد و در آنفیلد به خاطر عشقش به تیمش ماند.

اینتر میلان 2010

لیست سیاه: مارکو ماتراتزی - خاویر زانتی - دیه‌گو ملیتو - استفان کامبیاسو .

شاید بتوان گفت بدترین تصمیم نراتزوری بستن قرار داد با بنیتس بود که به جای مورینیو آمده بود. آقای خاصی که توانسته بود با اینتر فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

در زمان آقای خاص صمیمیت بین او و بازیکنانش موج می زد اما با آمدن بنیتس بین او و بازیکنانش مشکلات بسیار بالا گرفت تاجایی که موراتا رئیس باشگاه جلسه اضطراری را بین او و بازیکنانش برگزار کرد که در نهایت بنیتس را پس از مدتی کوتاهی برکنار کرد.

چلسی 2012

لیست سیاه: فرانک لمپارد - جان تری

بعد از دو فصل بدون تیم ماندن قرار شد بنیتس دوباره به لیگ جزیره برگردد اما به تیم چلسی آمد و دوباره مشکلات زیادی را با بازیکنان داشت.

مشکلاتش از زمانی که جان تری کاپیتان تیم چلسی را با وجود بازی های خوب و آماده بودنش نیمکت نشین کرد، آغاز شد، قربانی بعدی بنیتس در چلسی فرانک لمپارد بود تا جایی که لمپارد درباره او گفت: بنیتس از آن دسته از مربیانی است که نمی شود با او صحبت کرد.

ناپولی 2013 تا 2015

لیست سیاه: گونزالو هیگواین - خوزه کایخون

به نظر می رسید بعد از جدا شدنش از چلسی بار دیگر به سری‌آ ایتالیا بر گردد تا اینکه هدایت تیم ناپولی را به دست گرفت باز هم مشکلاتش با بازیکنان آغاز شد.

شاید بازیکنانی که بیشترین مشکل را با بنیتس داشتند هیگواین و کایخون بودند تا جایی که علیه او صحبت‌هایی را انجام دادند.

همچنان که مشاهده کردیم بنیتس در هر تیمی که بود با تعدادی از بازیکنان مشکل داشته که در نهایت منجر به ترک این بازیکنان این باشگاه شده است یا خودش از این تیم جدا شده است.

اکنون نوبت رئال مادرید رسیده است آن هم با کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن حال حاضر جهان... پرس مدیر عامل باشگاه رئال با این وضعیت چگونه برخورد می کند؟ آیا بنیتس را برکنار می کند یا اینکه در روزهای آینده این مشکل حل می شود؟

انتهای پیام/ی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied