شمانیوز
شما نیوز

تاریخ سرشار از جانفشانی‌های سردارانی چون شهید همدانی است

روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی شهادت سردار حسین همدانی را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده معظم شهید تسلیت گفت.

روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی شهادت سردار حسین همدانی را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده معظم شهید تسلیت گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این پیام آمده است:

«شهید والامقام، سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه و مدافع رشید حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام که در طول سال‌های گذشته نقش تعیین کننده‌ای در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در کارزار سوریه داشت، در حین انجام ماموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست‌های سفاک داعش به شهادت رسید. این اولین و آخرین خونی نیست که از رگ‌های بهترین فرزندان ملت و پاسداران رشید اسلام نثار حق و عدالت و اعتلای کلمه توحید می‌شود. تاریخ خونبار انقلاب اسلامی مملو از صحنه‌های رشادت و جانفشانی جان برکفانی همچون سردار همدانی است که برای حراست و پاسداری از حقیقت، مرزی نمی‌شناسند.

سازمان تبلیغات اسلامی شهادت پرافتخار این سردار رشید را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده معظم شهید، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهید سعید که همنام مولایش حسین علیه السلام بود، در این آستانه محرم خونبار حسینی، حشر با شهیدان کربلا را مسئلت می‌نماید.»

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied