شمانیوز
شما نیوز

لغو مراسم تشییع پیکر خبرنگار شبکه خبر

پیکر خبرنگار شبکه خبر که قرار بود شب گذشته جمعه ۱۷ مهر ماه همراه با پیکر دیگر زائران ایرانی تحویل داده شود، به ایران نرسید.

به گزارش مشرق، سیدمحمودرضا حسینی درباره نرسیدن پیکر برادرش سیدحمیدرضا حسینی خبرنگار شبکه خبر که در فاجعه منا درگذشت گفت: طبق آنچه که سازمان حج و زیارت اعلام کرده بود قرار بود شب گذشته جمعه ۱۷ مهر ماه هواپیمایی از عربستان سعودی به ایران پرواز کند و پیکر حمیدرضا حسینی و دیگر ژائران همراه با آن به ایران تحویل داده شود.

وی ادامه داد: اما از دیشب اعلام شد که ظاهرا مشکلی پیش آمده است و عنوان شد که از طریق سعودی ها نوعی کارشکنی صورت گرفته است.

برادر خبرنگار شبکه خبر با اشاره به اعلام مراسم تشییع پیکر سیدحمیدرضا حسینی که قرار بود یکشنبه ۱۹ مهر ماه از مقابل مسجد بلال صداوسیما برگزار شود، گفت: از آنجایی که فکر می کردیم امروز صبح ۱۸ مهر ماه پیکر برادرم به ما تحویل داده می شود برای مراسم تشییع یک روز فاصله را در نظر گرفتیم تا بعد از شناسایی پیکر وی بتوانیم یک روز بعد برایش مراسم تشییع برگزار کنیم.

وی در پایان زمان بعدی برای مراسم تشییع را یک روز بعد از بازگشت پیکر سیدحمیدرضا حسینی به ایران اعلام کرد و گفت: به ما گفته شده بود که شناسایی وی از روی مستندات صورت گرفته است اما باید خود ما هم شناسایی می کردیم برای همین هم بعد از تحویل پیکر وی و شناسایی با یک روز تاخیر مراسم وی برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied