شمانیوز
شما نیوز

تارتار: هنوز باورم نمی‌شود که ایران‌نژاد را از دست داده باشیم/تیم ملی به هدفش رسید

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: هنوز باورم نمی‌شود که محسن ایران‌نژاد مصدوم شده باشد و او را از دست داده باشیم.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس‌، در خصوص دیدار دوستانه راه‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: برای ما در این دیدار نتیجه اصلا مهم نبود. در بازی دوستانه تنها به پوشاندن نقاط ضعف خود فکر می‌کنیم و به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم با استقلال که صدرنشین لیگ است بازیکنان را محک بزنیم.

وی ادامه داد: با توجه به بارندگی پیش از بازی زمین یک کمی لغزنده بود که همین موضوع هم باعث شد محسن ایران‌نژاد آسیب ببیند. همه چیز این بازی خوب بود به جز آسیب‌دیدگی که برای مدافع تیم ما به وجود آمد. من واقعا ناراحتم و امیدوارم او رباط صلیبی‌اش پاره نشده باشد. او در این فصل شرایط بسیار خوبی داشت و چندین سال است که به راه‌آهن کمک می‌کند. هنوز باورم نمی‌شود که او را نداشته باشیم. به همین دلیل صبر می‌کنم تا تشخیص قطعی در این مورد داده شود و پس از آن تصمیم لازم را بگیرم.

سرمربی راه‌آهن در مورد وضعیت این تیم گفت: ما در بعضی پست‌ها با کمبود بازیکن مواجه هستیم از جمله پستی که محسن ایران‌نژاد دچار مصدومیت شد. در هر صورت از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم که در تعطیلات هم در اختیار باشگاه بودم و مطمئن هستم تیم راه آهن در ادامه لیگ با پتانسیلی که دارد نتایج بهتری کسب می‌کند.

وی در مورد حضور بازیکن خارجی در تمرینات این تیم گفت:‌ ما فیلم 8-7 بازیکن را دیده‌ایم که باید در تمرینات ما حاضر شوند تا بخواهیم با آنها قرارداد ببندیم. هم‌اکنون بازیکن برزیلی قرار است که در تمرینات ما حاضر شود تا عملکرد او را مورد ارزیابی قرار دهیم.

تارتار در مورد تساوی تیم ملی فوتبال مقابل عمان خاطرنشان کرد: معتقدم که تیم ملی خوب بازی نکرد اما باید نگاهی هم به حواشی قبل از بازی داشته باشیم. کاری ندارم که چه کسی آغازگر این مسائل بود اما به هر حال باعث شد تمرکز تیم به هم بخورد. از طرف دیگر تساوی مقابل عمان ما را در صدر جدول حفظ می‌کرد در حالیکه حریف باید به پیروزی می‌رسید تا صدرنشین شود. به همین دلیل آنها دست به دست همه داده بودند تا ایران را شکست بدهند.

وی افزود: تیم ملی به هدفش که صدرنشینی در گروه بود رسید. به هر حال به فوتبال زیبا امتیاز نمی‌دهند. اگر ما زیبا بازی می‌کردیم و مقابل عمان شکست می‌خوردیم هم‌اکنون صدرنشینی را از دست داده بودیم. فکر می‌کنم این استراتژی بد نبود که مقابل عمان به تساوی برسیم و صدرجدول را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied