شمانیوز
شما نیوز

هرمزگان، تهران و گیلان قهرمانی رده‌های سنی مسابقات دراگون‌بوت شدند

هشتمین دوره مسابقات دارگون بوت قهرمانی کشور بانوان انتخابی تیم ملی با قهرمانی تیم‌های هرمزگان، تهران و گیلان در رده‌های سنی مختلف به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، هشتمین دوره مسابقات دارگون بوت قهرمانی کشور بانوان انتخابی تیم ملی به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور 12 تیم در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران و دربخش‌های بالای 40 سال، زیر 23 سال و آزاد دنبال شد و اولین بار بود که انجمن دراگون بوت مسابقاتی در رده پیشکسوتان برگزار کرد.

در رقابت‌های رده سنی بالای 40 سال تیم‌های هرمزگان، بوشهر و البرز رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در رده سنی زیر 23 سال تیم‌های تهران، هرمزگان و مرکزی به ترتیب اول تا سوم شدند و بالاخره در بخش آزاد نیز تیم‌های گیلان، تهران و بوشهر مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

مسابقات قهرمانی کشور در بخش مردان نیز 24 مهر ماه در دریاچه آزادی تهران برگزار می‌شود.

همچنین دور برگشت لیگ برتر سپک تاکرای مردان در 2 گروه الف و ب در محل آکادمی اختصاصی سپک تاکرای شهر گنبد (ورزشگاه شهدای سید آباد) برگزار شد.

این رقابت‌ها در گروه الف فراوری زنجان، ثامن الحجج کرمانشاه، تعاون گنبد ب، شهرداری اراک ب، قزوین و اداره کل سیستان و بلوچستان حضور دارند و در گروه ب شهرداری اراک الف، تعاون گلستان الف، آکادمی سپک تاکرا زنجان، کرمان و هیأت انجمن‌های ورزشی سیستان‌وبلوچستان با هم به رقابت پرداختند.

دور رفت این رقابت‌ها در تهران برگزار شد و دور برگشت در گنبد کاووس برپا شد که در نهایت تیم فراوری زنجان مقام اول، شهرداری اراک الف دوم و تیم تعاون گنبد الف و ب مشترکا به مقام سوم رسیدند.

نتایج کامل دور برگشت به شرح زیر است:

سپک تاکرا تعاون گنبد ب2- ثامن الحجج کرمانشاه 1

تعاون گنبد الف 2 - آکادمی زنجان 0

فراوری زنجان 2 -شهرداری اراک

ثامن الججج کرمانشاه2 -شهرداری اراک ب1

ثامن الججج کرمانشاه 2 قزوین 0

شهرداری اراک 2 اداره کل سیستان و بلوچستان 0

تعاون گنبد الف 0 -شهرداری اراک الف 2

فراوری زنجان 2 -اداره کل سیستان و بلوچستان 0

تعاون گنبد ب2 -قزوین 0

آکادمی زنجان 2 شهرداری اراک 0

تعاون گنبد ب 2 فراوری زنجان 1

ثامن الحجج کرمانشاه 2 اداره کل سیستان و بلوچستان 0

قزوین 0شهرداری اراک ب2

تعاون گنبد2 -شهرداری اراک ب0

ثامن الحجج کرمانشاه 0 اداره کل سیستان و بلوچستان 2

تعاون گنبد 2 اداره کل سیستان و بلوچستان 0

در مراسم اختتامیه و توزیع جوایز قهرمانان دلداده مهربان، دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و هیات انجمن‌های ورزشی استان گلستان، سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرا و دیگر دست اندرکاران این استان حضور داشتند.

انتهای پیام/م

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied