شمانیوز
شما نیوز

افشارزاده: عمران‌زاده عذرخواهی کرده اما احترام به کاپیتان واجب است/ موضوع ریوالدو به مظلومی ارتباطی ندارد

مدیرعامل استقلال با بیان اینکه هیچگونه بی احترامی‌ را در باشگاهش بر نمی‌تابد گفت که کاپیتان در هر تیمی نماینده سرمربی در داخل زمین است.

به گزارش خبرگزاری فارس بهرام افشارزاده در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره وضعیت اسپانسری این باشگاه گفت: در مورد این موضوع قدم های خوبی در باشگاه برداشته شده است و با یک اسپانسر به توافقات نهایی رسیده ایم. همچنین به موازات این حامی مالی در حال مذاکره با یک اسپانسر دیگر هستیم و روند مذاکرات ما با آنها نیز در حال پیشرفت است. تمام مجموعه باشگاه استقلال در تلاش هستند تا برای حل مشکلات مالی اقداماتی انجام گیرد و مطمئنا هواداران ظرف چند روز آینده خبرهای خوبی درباره این موضوع خواهند شنید.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اعلام اینکه حضور اسپانسرهای جدید به معنای قطع همکاری با توسعه صنایع نوین نیست، اظهار کرد: هر باشگاه می تواند چند اسپانسر داشته باشد. با توجه به وضعیت اقتصادی کل کشور ما به شرکت ریرا فرصت دادیم تا به تعهدات خود عمل کنند اما آنها بد قولی کردند و این بد قولی باعث شد تا شرکت توسعه صنایع نوین نتواند به تعهدات خود عمل کند.

افشارزاده درباره بی انضباطی های رخ داده توسط کرار و عمران زاده در تیم استقلال بیان کرد: درباره عدم بازگشت کرار معتقد هستم کارهای او تکراری شده است. او بعد از هر تعطیلی با چندین روز تاخیر و با بدنی نا آماده باز می گردد که این موضوع به دور از فوتبال حرفه ای است. از آقای نظری جویباری خواستم که این بار برخورد قاطعی با او داشته باشند. متاسفانه کرار تا به اینجای فصل یا محروم بوده است و یا به دلیل بدن نا آماده نمی توانسته به استقلال کمک کند و حالا که ما او را درک کرده ایم، او نیز باید شرایط مجموعه را درک کند.

وی ادامه داد: درباره حنیف عمران زاده نیز باید بگویم که پس از مطلع شدن از اتفاق روز گذشته دستور پیگیری دادم. حنیف و تمامی بازیکنان استقلال باید بدانند که احترام بازیکنان بزرگ تیم به خصوص کاپیتان واجب است. هرچند عمران زاده شب گذشته سریعا عذر خواهی کرده است اما من قاطعانه اعلام می کنم که باشگاه استقلال هر گونه بی احترامی به سرمربی، کادرفنی و دیگر بازیکنان خصوصا کاپیتان تیم را بر نمی تابد و در صورت تکرار چنین اتفاقاتی باید در کمیته انضباطی پاسخگو باشند. این درست نیست که بازیکنی حرمت شکنی انجام دهد و بعد بخواهد با یک عذر خواهی قضیه را فیصله دهد. به هرحال کاپیتان نماینده سرمربی در داخل زمین است.

او درباره آخرین وضعیت پرونده ریوالدو تصریح کرد: موضوع ریوالدو به آقای پرویز مظلومی هیچ ارتباطی ندارد و نمی دانم چرا علیه ایشان هجمه درست کرده اند. باشگاه استقلال به دلیل اتفاقات رخ داده در این پرونده از نهادهای نظارتی درخواست کرد تا با ورود خود به این موضوع خاتمه دهند. اسپانسر باشگاه استقلال 80 هزار دلار پول به ریوالدو پرداخت کرده است و امضا و رسید او نیز در اسناد باشگاه موجود است. حالا اگر این پول را کسی از ریوالدو گرفته و یا اتفاق دیگری رخ داده است به مجموعه استقلال مرتبط نمی شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به شایعات خداحافظی وی با استقلال اظهار داشت: آقای دکتر گودرزی سال گذشته به من تکلیف کردند تا به استقلال بیایم و من نیز در طی این مدت تلاش کردم تا وضعیت استقلال از گذشته بهتر شود و اکنون خوشحالم که وضعیت ما نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است. مشکلات مالی زیادی در استقلال وجود دارد اما علی رغم این مشکلات،تیم استقلال روزهای خوبی را سپری می کند. تیم و کادر فنی خوبی امسال در استقلال هستند و ما سعی کردیم تا با تمام مشکلات باشگاه را اداره کنیم و باید اعلام کنم من با قدرت به کار خود ادامه خواهم داد. من با ایمان راسخ و عاشقانه نسبت به وظیفه محول شده با طیب خاطر انجام وظیفه خواهم کرد و مشکلات مالی نمی‌تواند ما را از مسیرمان دور کند.

افشارزاده در پایان با اعلام رضایت از وضعیت تیم فوتبال استقلال در فصل جاری گفت: ما باید بیش از این امتیاز جمع می کردیم اما به دلیل اتفاقات فوتبال این موضوع رخ نداده است. تیم جوان و یک دستی داریم و نباید توقع بیجا از این داشته باشیم. سعی می کنیم تا خداوند، هواداران و علاقمندان به ورزش پاک از ما رضایت داشته باشند و فکر می کنم که تا به اینجای کار رضایت نسبی آنها را به دست آورده ایم.

انتهای پیام/ی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied