شمانیوز
شما نیوز

بازگشت مگویان به تمرینات/برخورد عادی عمران زاده و رحمتی

مدافع ارمنستانی تیم فوتبال استقلال پس از بازگشت به ایران سرانجام با به تن کردن لباس ورزشی کار خود را کنار سایر بازیکنان دنبال کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، استقلال پس از پیروزی یک بر صفر در دیدار روز گذشته مقابل راه آهن ظهر امروز یک جلسه تمرین ریکاوری برگزار کرد.

این تمرین از ساعت 12 در زمین شماره 2 آغاز شد.

*هرایر مگویان مدافع ارمنستانی استقلال که هفته گذشته به ایران بازگشت سرانجام پس از چند روز در تمرینات حاضر شد. او وقتی به تمرینات بازگشت به دلیل اینکه لباس تمرین نپوشیده بود از سوی مظلومی مورد مواخذه قرار گرفت و به او گفت اگر مصدوم است در تمرین حاضر نشود و اگر مصدوم نیست باید با تیم تمرین کند.

*مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده که گفته می‌شود در بازی دیروز استقلال با یکدیگر دچار درگیری شده بودند امروز برخورد طبیعی با یکدیگر داشتند.

*منصور پورحیدری، سرپرست و فرزاد مجیدی مربی استقلال همانند روز گذشته در تمرین امروز هم غایب بودند.البته پورحیدری عموما تمریناتی که در صبح برگزار می شود حضور ندارد.

*قبل از شروع تمرین پزشک استقلال به پای طالب‌لو برچسبی برای جلوگیری از مصدومیت زد.

*حدود 5 هوادار تمرین استقلال را نظاره کردند.

*مرحله اول تمرین آبی‌پوشان که حدود 20 دقیقه به طول انجامید به انجام کارهای بدنی و استقامتی تعلق داشت که با غیبت علی‌اصغر قربانعلی‌پور مربی بدنساز آبی‌پوشان این تمرین زیر نظر محمد نوازی برگزار شد.

*پس از یک ربع از شروع تمرین گلرها به صورت اختصاصی زیر نظر ترابپور فعالیت کردند.

*سیروس دین‌محمدی در ابتدای تمرین مشغول تماشای عملکرد بازیکنان بود.

*جاسم کرار به دلیل مشکلات مالی، امید ابراهیمی، میثم مجیدی و خسرو حیدری به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و روزبه چشمی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید در تمرین امروز غایب بودند.

*هرایر مگویان پس از اتمام کارهای بدنی بازیکنان استقلال به صورت اختصاصی دور زمین مشغول دویدن شد.ادموند اختر پیشکسوت استقلال و مدیربرنامه های مگویان نیز در دقایق پایانی در محل تمرین حاضر شد.

*هنگام گرم کردن بازیکنان مجید صالح و پرویز مظلومی با یکدیگر گفت‌وگو می‌کردند.

*مرحله دوم تمرین استقلال به این شکل برگزار شد که بازیکنان به دو گروه مختلف تقسیم شدند. این گروه کار خود را زیر نظر دین‌محمدی انجام می‌دادند. یک گروه که اغلب مهاجمان بودند به همراه حنیف عمران‌زاده و یکی دو بازیکن دیگر به انجام کارهای ترکیبی و اورلب پرداختند. گروه دیگر هم زیر نظر نوازی کارهای استقامتی و بدنسازی را ادامه دادند.

* بازیکنانی که روز گذشته مقابل راه‌آهن بازی کرده بودند زودتر از سایرین تمرین را ترک کردند و مابقی دو دو گروه به فوتبال پرداختند.

*پرویز مظلومی در تمرین امروز بیشتر عملکرد بازیکنان را نظاره می‌کرد و هر جا که لازم بود توصیه‌هایی به آنها بیان می‌‌کرد.

تمرین تیم فوتبال استقلال فردا تعطیل است و از دوشنبه آبی پوشان خود را برای بازی با پدیده مشهد آماده می‌کنند.

انتهای پیام/ی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied