شمانیوز
شما نیوز

نوجوانان ایران برای دو طلا و چهار برنز تلاش می‌کنند

در پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا دو جودوکار کشورمان راهی مبارزه نهایی شده و چهار جودوکار در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس،نهمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی نوجوانان آسیا روز گذشته با حضور ٢٦٤ جودوکار از ٢٢ کشور به میزبانی تایلند در بانکوک آغاز شد. در روز نخست قمی، کریمی و سیاوشی موفق به کسب مدال برنز شدند.

امروز نیز تیم کشورمان شش نماینده داشت که دو جودوکار راهی بازی نهایی شدند و چهار نفر برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی شرکت می کنند.

جواد مرادی در وزن 73- کیلوگرم دور نخست "اردنیسوخان" از مغولستان را با ضربه فنی شکست داد و در ادامه برابر "یولی تالنت" از قرقیرستان با همین نتیجه صاحب پیروزی شد. وی با این دو پیروزی راهیابی به نیمه نهایی رسید. مرادی برای رسیدن به فینال "آمانگلدی" از قزاقستان را شکست داد و فینالیست شد.

در وزن 81- کیلوگرم یاسین تقوی دور نخست نماینده مغولستان را با ضربه فنی شکست داد و در ادامه برابر قرقیزستان نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت. تقوی در اولین دیدار خود در گروه شانس مجدد جودوکاری از امارات وا شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت . همچنین علی پرهیزگار در وزن ٩٠+ کیلوگرم در اولین دیدار خود قرقیرستان را با ضربه فنی از شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی نتیجه را به جودوکاری از تاجیکستان واگذار کرد . وی نیز شانس کسب مدال برنز را دارد،

همچنین حمیدرضا ملک زاده در وزن 90- کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و در ادامه برابر "وونگ پان" نماینده لائوس پیروز شد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد. ملک زاده که مدال برنز دوره قبل را در اختبار دارد در مرحله یک چهارم نهائی در پیکار با "وانگ لی " از چین تایپه پیروز شد و به دیدار نهائی واه پیدا کرد .

در بخش دختران و در وزن 57- کیلوگرم نگین نظری دور نخست استراحت داشت و سپس به جودوکار هندی باخت. نظری در گروه شانس مجدد نپال را شکست داد.در وزن 70- کیلوگرم نیز مریم بریط دور نخست به نماینده مغولستان باخت. وی نیز با این شکست راهی گروه بازنده ها رفت و در این مرحله حریفی از ترکمنستان را از پیش رو برداشت . این دو بانوی جودوکار در دیدار رده بندی کار خود را برای کسب مدال برنز دنیال می کنند.

این مسابقات در بانکوک جریان دارد.

انتهای پیام/م

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied