شمانیوز
شما نیوز

ردپای دولت در بیانیه اعتراضی به گزارش برجام/ نمایندگان متن اعتراض را نخوانده امضا کرده‌اند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیانیه مخالفت پنج نماینده کمیسیون برجام با گزارش این کمیسیون را متنی دانست که ازخارج از مجلس و احتمالا از سوی مجموعه‌های مرتبط با دولت تهیه شده است.

ردپای دولت در بیانیه اعتراضی به گزارش برجام/ نمایندگان متن اعتراض را نخوانده امضا کرده‌اند به گزارش گروه سیاسی مشرق، محمد حسین آصفری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با صدا (ارگان رسانه‌ای حزب کارگزاران) درباره بیانیه پنج نفر از اعضای کمیسیون ویژه برجام علیه گزارش این کمیسیون گفت:‌ پنج نفر از نمایندگان مجلس که عضو کمیسیون برجام بوده‌اند، بیانیه‌ای صادر کردند. من اعتقاد دارم که دستنوشته خودشان نبود. من با بعضی از آنها صحبت کردم. آنها در جریان متن بیانیه نبوده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بیانیه پنج نفره حامیان برجام نوشته خودشان نبود، اظهار داشت: نمی‌دانم این متن از کجا تهیه شده است. امضاکنندگان این بیانیه اطلاعی از 165 مورد ذکر شده نداشتند. اگر بنا بر تهیه شدن گزارش برجام خارج از مجلس است، این بیانیه بیشتر نشان می‌داد که از خارج مجلس تهیه شده و در اختیار آقایان قرار گرفته است.

این نماینده مجلس افزود: انتشار این بیانیه کار خوبی نبود و خود سبب ایجاد اختلاف در موضوع هسته‌ای شد، درحالیکه تاکید می‌شود موضوع هسته‌ای نباید منجر به اختلاف در جامعه شود. انتشار این بیانیه آغاز اختلاف بود.

آصفری با بیان اینکه به احتمال زیاد دست‌های خارج از مجلس در تهیه این بیانیه دخیل بوده است، گفت:‌ به نظر می‌رسد این بیانیه توسط مجموعه‌های مرتبط با دولت تهیه شده باشد و آقایان بسیاری از موارد آن را نخوانده امضا کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied