شمانیوز
شما نیوز

تقوی و پرهیزگار صاحب مدال برنز شدند/ نظری و بربط بدون مدال به کار خود پایان دادند

دو جودوکار کشورمان با برتری مقابل رقبای خود در دیدار رده بندی صاحب مدال برنز شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه نهمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی نوجوانان آسیا که با حضور ٢٦٤ جودوکار از ٢٢ کشور به میزبانی تایلند در بانکوک جریان دارد تیم کشورمان به دو مدال برنز دست یافت.

در وزن 81- کیلوگرم یاسین تقوی دور نخست نماینده مغولستان را با ضربه فنی شکست داد و در ادامه برابر قرقیزستان نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت. تقوی در اولین دیدار خود در گروه شانس مجدد جودوکاری از امارات را شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این مرحله ازبکستان را شکست داد و برنز گرفت.

همچنین علی پرهیزگار در وزن ٩٠+ کیلوگرم در اولین دیدار خود قرقیزستان را با ضربه فنی شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی نتیجه را به جودوکاری از تاجیکستان واگذار کرد. وی نیز نماینده ازبکستان را شکست داد و برنز گرفت.

همچنین در بخش دختران هر دو نماینده ایران عنوان پنجم را کسب کردند. در وزن 57- کیلوگرم نگین نظری دور نخست استراحت داشت و سپس به جودوکار هندی باخت. نظری در گروه شانس مجدد نپال را شکست داد. در وزن 70- کیلوگرم نیز مریم بربط دور نخست به نماینده مغولستان باخت. وی نیز با این شکست راهی گروه بازنده ها شد و در این مرحله حریفی از ترکمنستان را از پیش رو برداشت. این دو بانوی جودوکار در دیدار رده بندی به رقبای خود نتیجه را واگذار کرده و پنجم شدند.

تیم کشورمان امروز شانس کسب دو مدال طلا توسط مرادی و ملک زاده را دارد.

روز گذشته هم قمی، کریمی و سیاوشی یه مدال برنز کسب کردند.

این مسابقات در بانکوک جریان دارد.

انتهای پیام/م

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied