شمانیوز
شما نیوز

احتمال برگزاری مسابقات سوارکاری المپیک خارج از برزیل

با توجه به عفونی‌بودن بیماری برخی از اسب‌ها، احتمال دارد مسابقات سوارکاری در المپیک 2016 خارج از کشور برزیل برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، وزیر کشاورزی برزیل درباره پروسه ورود اسب‌های بین‌المللی به داخل کشور و خطر برگزاری مسابقات المپیک و پارالمپیک در سال آینده با اسب‌های مختلف هشدار داد.

لوئیز روبرتو جیوجانی رئیس فدراسیون سوارکاری برزیل در صحبت‌هایی که در سائوپائولو داشت دولت را به تاخیرانداختن در این پروسه متهم کرد و هشدار داد این موضوع باید در چند هفته اخیر حل شود.

وی در این باره گفت: اگر این مشکل تا آخر ماه حل نشود، ما ریسک کرده و این مسابقات را در برزیل برگزار نمی‌کنیم. این موضوع پیچیده است و ارتباطات با وزیر نیز بسیار بد است.

این تاخیر مربوط به مسائل عفونی و بیماری است که شیوع چندین مورد را در برزیل به دنبال داشته است. بسته شدن چندین ورزشگاه به صورت دسته جمعی یکی از موضوعاتی است که مشاهده شده است.

شکست وزارت در پروتکل نهایی سلامت در زمان همکاری با تیم‌های بین‌المللی برای شرکت در مسابقات در آگوست برای تست ورزشگاه مورد تایید قرار گرفت. مسابقاتی که در آن فقط شرکت‌کنندگان داخلی حضور داشتند.

با توجه به آلوده بودن اسب‌ها احتمال دارد مسابقات حتی خارج از برزیل برگزار شود.

در المپیک 1956 مسابقات سوارکاری به جای ملبورن در استکهلم برگزار شد. همچنین در المپیک 2008 پکن، این مسابقات در هنگ‌کنگ برگزار شد.

انتهای پیام/م

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied