شمانیوز
شما نیوز

کمالوند: تعطیلی لیگ برتر بار دیگر به گسترش فولاد ضربه زد

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تعطیلی مسابقات لیگ برتر بار دیگر به تیم ما ضربه زد و شرایط آمادگی تاکتیکی‌مان را دچار مشکل کرد.

فراز کمالوند درگفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به شرایط مطلوب آمادگی بازیکنان اظهار داشت: متاسفانه تعطیلی مسابقات لیگ برتر، بار دیگر ضربه‌ای را متحمل تیم ما کرد و شرایط آمادگی تاکتیکی مان را دچار مشکل کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: با این حال، برنامه ویژه‌ای را جهت حفظ شرایط آمادگی بازیکنان در نظر گرفتیم و تمرینات لازم را در دستور کار قرار دادیم که برگزاری اردو در عباس آباد مازندران یکی از این برنامه ها بود.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با تاکید برتاثیر منفی وقفه‌های پی در پی در برگزاری مسابقات لیگ برتر اذعان داشت: هر چند همکاری و ایجاد هماهنگی با برنامه های تیم ملی جزو وظایف باشگاه‌ها است ولی با این حال می‌بایست به حقوق تیم ها نیز احترام گذاشته شود و در برنامه ریزی ها، شرایط تیم ها نیز مدنظر قرار گیرد.

کمالوند در ادامه افزود: نگه داشتن بازیکنان در شرایط مسابقه، دشوار ترین کار برای تیم‌ها است و بی تردید همه مربیان چنین دغدغه ای را دارند. برای مثال ، خود ما در تیم گسترش فولاد ، طی هفت هفته برگزاری لیگ برتر، که شاهد دو مرحله وقفه 20 روزه بودیم، مجبور به برگزاری اردوی های مختلف آماده سازی هستیم که هر کدام از آنها علاوه بر هزینه های بالای مادی، باعث اتلاف وقت در برنامه های تاکتیکی نیز شده است.

فراز کمالوند، مصاف هفته هشتم لیگ برتر مقابل نفت تهران را بسیار مهم و حائز اهمیت قلمداد کرد و افزود: تمامی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که با کسب سه امتیاز این دیدار خانگی، شروع پرقدرتی داشته باشیم و انگیزه تیمی مان را در حد بالایی نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز شرایط حال حاضر بازیکنان را مطلوب ارزیابی کرد و درخصوص شروع دور جدید تمرینات این تیم در تبریز عنوان داشت: اردوی آماده سازی‌مان در مازندران روز گذشته، جمعه 17 مهر به پایان رسید و دور جدید تمرینات را از امروز شنبه 18 مهر در ورزشگاه اختصاصی‌مان پی‌خواهیم گرفت.

انتهای پیام/آ

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied