شمانیوز
شما نیوز

بنی‌تمیم مدیر تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان شد

عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: با پیشنهاد رسول خادم، حمید بنی‌تمیم به عنوان مدیر تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان انتخاب شد.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: با پیشنهاد رسول خادم، حمید بنی‌تمیم به عنوان مدیر تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان انتخاب شد.

بهرام مشتاقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تعیین تکلیف مدیریت تیم ملی بزرگسالان اظهار کرد: با پیشنهاد خادم حمید بنی‌تمیم دبیر فدراسیون کشتی مدیریت تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان را در دست گرفت و خوشبختانه هماهنگی بسیار خوبی با سرمربی تیم ملی دارد و می‌تواند در این راه کمک‌رسان باشد.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی درباره مدیریت تیم‌های ملی فرنگی نوجوانان و جوانان در حالی که هنوز حسن بابک از آمریکا به ایران بازنگشته است، گفت: بابک درگیر کارهای شخصی است و از آنجا که فعلا تیم‌های جوانان و نوجوانان مسابقه‌های مهمی در پیش ندارند خیلی به او نمی‌توانیم فشار بیاوریم. البته مطمئنا او با رییس فدراسیون هماهنگ است و باید به او پاسخگو باشد.

وی افزود: بهتر است که یک فرصت کوچک به او بدهیم تا ان‌شاءالله به ایران بازگردد و درباره پیشنهاد ما اعلام نظر کند. اگر خواست در تیم ملی فرنگی نوجوانان و جوانان به عنوان مدیر فعالیت کند در خدمت او هستیم وگرنه به فکر گزینه‌های دیگر خواهیم بود.

مشتاقی درباره آخرین وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی نیز گفت: خوشبختانه اردوی اول تیم ملی پس از آمدن بنا سیر طبیعی و خوبی را طی می‌کند و ان‌شاءالله در اردوهای بعدی نیز تیم ملی بهتر از این هم خواهد شد. به نظر من در آینده نزدیک سه سهمیه باقی مانده المپیک را خواهیم گرفت تا با تمرکز کافی به فکر موفقیت در المپیک باشیم.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: تیم ملی کشتی فرنگی از پتانسیل بالایی برخوردار است و با مقداری کارهای انگیزشی و روحی در تیم می‌توانیم بار دیگر در المپیک ریو حماسه‌ساز شویم و نتایج درخشانی را برای کشتی و ورزش ایران به ارمغان بیاوریم.

وی با اشاره به حضور محمود گودرزی و نصرالله سجادی در تمرین‌های تیم ملی کشتی فرنگی در فاصله نزدیک به هم گفت: بسیار خوشحالم که وزیر ورزش و معاونش بار دیگر به کشتی روی خوش نشان دادند و سر تمرین‌های تیم ملی حاضر شدند. به عنوان یک عضو شورای فنی جا دارد صمیمانه از گودرزی و سجادی به خاطر توجه‌شان به کشتی قدردانی کنم. امیدوارم این حمایت‌ها با توجه به اینکه در برهه حساسی به سر می‌بریم و تیم ملی آماده حضور در المپیک می‌شود،‌ هرچه بیشتر شود تا ان‌شاءالله این تیم در المپیک مزد زحماتش را بگیرد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied