شمانیوز
شما نیوز

زنی به جرم اعمال غیراخلاقی در رشت دستگیر شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار محتوای غیراخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در رشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: کارشناسان تیم رصد این پلیس، پروفایلی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی کردند که گرداننده آن، به انتشار تصاویر غیراخلاقی اقدام می کرد.

وی افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، گرداننده پروفایل غیراخلاقی در شبکه اجتماعی موبایلی که زنی 35 ساله اهل و ساکن رشت و مدیر مزون عروس بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار شد.
سرهنگ محمدخانی خاطرنشان کرد: متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود و اینکه با انگیزه تبلیغات و جذب مشتری در پوشش شبکه اجتماعی موبایلی اقدام به انتشار محتوای غیراخلاقی کرده بود، اعتراف و برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شد.
وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی، مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.ir گزارش دهند.
پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان پیش از این اعلام کرده بود که مجموع پرونده های ورودی نیمسال نخست امسال این پلیس در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 37 درصد کاهش داشته است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied