شمانیوز
شما نیوز

پسری مادرش را با تبر تکه تکه کرد + تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): پسری اهل " امریکا " مادر خود را بوسیله تبر به قتل رساند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

،آقای " عمر مارک پتیگن " 31 ساله به اتهام قتل مادر خود خانم " نایلا پتیگن " 64 ساله در 29 سپتامبر توسط پلیس بازداشت شد. براساس گزارش پلیس پس از دریافت تماس از طرف همسر قربانی آقای " سالاند "که از جواب ندادن همسرش به تلفن اظهار نگرانی کرد آنها خود را به محل جنایت که خانه ی این قربانی که یک معلم بازنشسته واقع در " فرمونت ،کالیفررنیا "بود رساندند و با جسد غرق در خون او که در اتاق خوابش رو به رو شدند .

محسنی

پلیس در ادامه افزود صحنه دیدن جسد قربانی خیلی منزجر کننده بود چرا که قربانی به شدت براثر ضربات تبر تکه تکه شده بود و همچنین قلب او از سینه اش در آورده شده بود . پلیس بلافاصله تنها پسر قربانی را به عنوان مظنون به قتل بازداشت کرد و او در گزارش خود به پلیس گفت : من او را کشته ام.

محسنی

" عمر " در اعترافات خود گفت :مادرم برای تسکین درد زانوهایش به مواد مخدر روی آورده بود و هنگامی که من با او بر سر مصرف این گونه مواد نزاع کردم او هفت تیرش را از کمد برداشت و به سمت من گرفت من نیز برای خلع سلاح کردن او چکش را که بر روی دیوار آویزان بود برداشتم و به سمت دست او پرتاب کردم تا اسلحه از دست او بیافتد . در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد " عمر " بی رحم پس از آن اتاق را ترک کرد و دقایقی بعد با یک تبرزین بازگشت و شروع به وارد کردن ضربات به سر و گردن مادر پیرش کرد سپس با هفت تیر به سر و کمر او در 4 مورد شلیک کرد . پلیس همچنین افزود جنایت کار بی رحم همچنین با تبر سینه مادرش را شکافت و قلب او را از سینه اش در آورد . جسد این معلم ریاضی و محبوب در روز دوشنبه به خاک سپرده شد و پسر او که از کشتن مادر ابراز خوشحالی می کرد در حال حاضر در حبس به سر می برد و به زودی در دادگاه مجازات خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied