شمانیوز
شما نیوز

گران ترین زن ایزدی تحت تعقیب داعش +تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): "ویان دخیل" که بیشتر عمر خود را وقف کمک به زنان و دختران ایزدی کرده است، در حال حاضر تحت تعقیب عناصر داعش قرار دارد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل از میرور، "ویان دخیل،" تنها زن ایزدی عضو پارلمان عراق است که در صدر فهرست "تحت تعقیب" گروه تروریستی داعش قرار دارد. وی هم اکنون به انگلیس سفر کرده است تا جنایات بی رحمانه این گروه تروریستی را علیه مردم عراق برملا کند.

وی بیشتر عمر خود را وقف کمک به زنان ایزدی و نجات قربانیان این گروه تروریستی کرده است. "ویان داخیل" هر بار که جان زنان و دختران بی گناه ایزدی را از شکنجه و تجاوز بی رحمانه تروریستهای داعش نجات داد، بر قیمتش افزوده شد و در حال حاضر داعش حاضر است بالاترین بها را برای به دام انداختن وی بپردازد.
وی در خصوص رفتار بی رحمانه تروریستهای داعش با زنان گفت: "زنان ایزدی با من تماس می گرفتند و عاجزانه در خواست کمک می کردند. به گفته آنها، عناصر داعش گمان می کنند تجاوز به زنان، نوعی عبادت است."
"ویان" چندی پیش از سقوط بالگرد ارتش عراق جان سالم به در برد و هم اکنون به همراه خواهرش در لندن زندگی می کند. زندگی او از زمانی که برای نجات هزاران زن ایزدی در عراق مداخله کرد، به شدت تهدید شده است. این در حالی است که وی اعلام کرده همچنان به مبارزه در این راه ادامه می دهد.
گران ترین زن ایزدیِ تحتِ تعقیب داعش + عکس
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied