شمانیوز
شما نیوز

تجمع سهامداران پدیده برای چندمین بار مقابل استانداری

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): جمعی از سهامداران معترض پدیده هم اکنون مقابل استانداری خراسان رضوی تجمع کرده اند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

جمعی از سهامداران پدیده با شعار "ما حرف دیدیم، عمل ندیدم" در اعتراض به مشخص نشدن وضعیتشان مقابل استانداری تجمع کرده اند.

این اولین بار نیست که سهامداران پدیده شاندیز در اعتراض به مشخص نشدن وضعیت سهامشان مقابل استانداری تجمع می کنند. چندی پیش نیز علیرغم اعتراض رسمی شرکت پدیده به تجمع مقابل استانداری مالباختگان همچنان حقوق خود را مطالبه کردند.

این در حالی است که ده روز پیش عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر بسته شدن پرونده پدیده شاندیز و موسسه میزان، از تعیین تکلیف این موضوع در آخرین جلسه نمایندگان با وزاری اقتصاد و دادگستری خبر داده است.

موسی‌الرضا ثروتی درباره آخرین وضعیت پرونده سهامداران پدیده شاندیز و سپرده‌گذاران موسسه میزان، آخرین تصمیمات در مورد پرونده شاندیز را این چنین اعلام کرد که این پرونده به جریان عادی تبدیل شده به طوریکه مجوز بخشی از ساختمان‌ها برای فروش صادر و شرکت پدیده می‌تواند تحت نظر بورس به فعالیت خود ادامه دهد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی تغییر کاربری غیرمجاز و ساخت زیربناهای مازاد بر مکمل را دو مشکل عمده پرونده پدیده شاندیز اعلام کرده بود که طبق تصمیمات اتخاذ شده در هر دو مورد از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط جرایم اخذ و پدیده شاندیز می تواند به فعالیت خود ادامه ‌دهد.

وی همچنین گفته بود در این زمینه مردم می‌توانند با مراجعه به شرکت‌ مزبور به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied