شمانیوز
شما نیوز

هیچ تعدی به دریا در فریدونکنار صورت نگرفته است

فرماندار فریدونکنار تاکید کرد: در فریدونکنار هیچ‌گونه تعدی به دریا صورت نگرفته است.

فرماندار فریدونکنار تاکید کرد: در فریدونکنار هیچ‌گونه تعدی به دریا صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، مهرداد ابراهیمی شب گذشته در جلسه شورای اداری فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: با همه فراز و نشیب‌های داخلی و خارجی به نقطه امید رسیدیم و با تدبیر دولت بر بسیاری از مشکلات داخلی و خارجی فائق آمدیم.

وی تصریح کرد: حدود هزار میلیارد تومان به مازندران تخصیص داده شد و این از اعتبارات ملی جدا بود.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: فریدونکنار شهرستانی خاص از لحاظ بندر و کشاورزی است و بیش از 6200 هکتار زمین حاصلخیز دارد که برنج یک میلیون نفر را تامین می‌کند.

ابراهیمی گفت: در فریدونکنار هیچ‌گونه تعدی به دریا صورت نگرفته است، مردمان خوبی داریم و این‌ها می‌توانند زمینه توسعه این شهرستان باشند.

وی با اشاره به درخواست‌های خود از رئیس جمهور در این سفر، گفت: آب شرب یکی از مشکلات مردم این شهرستان است و هم‌چنین جاده کمربندی که بیش از 13 سال نیمه کاره مانده است و اگر بودجه تزریق شود تا پایان امسال به سرانجام می‌رسد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: سطح آب این شهرستان بالاست و با مشکل فاضلاب درگیر هستیم و هم‌چنین با اتصال جاده 24 متری فریدونکنار به شهر سرخرود می‌توانیم موجب رونق توریسم در این دو شهرستان شویم.

وی هم‌چنین تشکیل اتوبان 4 بانده فریدونکنار به آمل و تامین امنیت آن را خواستار شد و اظهار کرد: شهر آستانه نو سال‌هاست که نقشه آن تهیه شده و نیمه کاره مانده است.

فرماندار فریدونکنار افزود: مهم‌ترین آرزوی همه مازندرانی‌ها ایجاد منطقه آزاد تجاری است که امیدواریم در این سفر صورت بپذیرد تا شاهد گشایش مالی و اقتصادی مردم این منطقه باشیم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied