شمانیوز
شما نیوز

سیمینوف: حرکت سوریان در مسابقات جهانی غیرممکن بود که بزرگنمایی شد

کشتی‌گیر تیم کشتی فرنگی بیمه رازی گفت: اتفاقی در آمریکا رخ داد که هضم آن و قبول کردنش بسیار سخت است؛ با شناختی که من از سوریان دارم آن حرکت از سوی او غیرممکن بود که بزرگنمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مینگیان سیمینوف، دارنده مدال برنز کشتی فرنگی المپیک لندن درباره حضورش در ترکیب تیم بیمه رازی برای حضور در لیگ باشگاه‌های ایران گفت: حضور در لیگ ایران برای من هیجان‌انگیز و تجربه‌ساز است. اولین بار نیست که به ایران آمده‌ام و قبلأ هم در ایران حضور داشتم. با توجه به اینکه لیگ ایران از سطح مناسبی برخوردار است بعد از پیشنهادی که از سوی تیم بیمه رازی داشتم آن را پذیرفتم.

وی درباره عملکرد سوریان در رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی گفت: اتفاقی در آمریکا رخ داد که هضم آن و قبول کردنش بسیار سخت است؛ با شناختی که من از سوریان دارم آن حرکت از سوی او غیرممکن بود که بزرگنمایی شد.

سیمینوف در پاسخ به این سوال که اگر از سوی بیمه رازی پیشنهاد حضور در جام باشگاه‌های جهان داده شود آیا آن را خواهد پذیرفت یا خیر؟ گفت: از مسئولان بیمه رازی تشکر می‌کنم که از من برای حضور در لیگ ایران دعوت کردند، اما با توجه به حضور قهرمانان روسیه در تیم کشتی آزاد رازی شناخت خوبی از این تیم داشتم و می‌دانستم در چه سطحی قرار دارم. اگر روسیه بخواهد در این رقابت‌ها به میدان برود چون نفر اول کشورم هستم فکر نمی‌کنم این اجازه را به من بدهند و اولویت با آنهاست؛ در غیر این صورت با کمال میل در خدمت تیم بیمه رازی خواهم بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان تیم ملی کشتی فرنگی روسیه با حضور او در لیگ ایران مخالفتی نداشتند و از این موضوع راضی بودند گفت: برای حضور در لیگ ایران با آنها مشورت کردم و مشکل خاصی وجود نداشت. طبق روالی که در تیم ملی روسیه وجود دارد با اجازه آنها در لیگ ایران شرکت کردم. ما در روسیه عادت داریم در طول سال در مسابقات زیادی شرکت کنیم و به مسابقات لیگ نیز به عنوان یکی از این رقابت‌ها نگاه می‌کنیم که از جذابیت بالایی برخوردار است.

دارنده مدال برنز المپیک لندن در خصوص اینکه انگیزه مالی یا رویارویی با حریفان در انتخاب ایران تاثیر داشته است، گفت: هر میدانی یک تجربه جدید است که می‌تواند برای من راهساز باشد هرچند که پیشنهاد مالی‌ هم در این زمینه بی‌تاثیر نبوده است.

سیمینوف درباره برنامه‌اش برای موفقیت در المپیک برزیل و اینکه فکر می‌کند آیا بتواند برنز لندن را خوشرنگ‌تر کند، گفت: تمام هدف هر کشتی‌گیری به المپیک ختم می‌شود و من هم از آن مستثنی نیستم. البته ابتدا باید صاحب دوبنده تیم ملی شوم، اما با توجه به اینکه در حال حاضر نفر اول تیم ملی روسیه در این تیم هستم مشکل خاصی وجود ندارد. من در لحظه زندگی می‌کنم و زیاد به آینده فکر نمی‌کنم و معتقدم که تشک کشتی خودش بهترین قاضی است و مشخص می‌کند چه کسی از بقیه برتر است.

انتهای پیام/م

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied