شمانیوز
شما نیوز

حضور تروریستهای چینی در نبردهای سهل الغاب+تصاویر

همزمان با جنجالهای رسانه و جنگ روانی رسانه های غربی - عربی علیه عملیات موفق و متشرک ارتشهای روسیه و سوریه علیه مواضع گروههای تروریستی تکفیری همچون داعش و القاعده در بخشهای مختلف سوریه، تصاویر جدید از حضور تروریستهای خارجی در نبردهای منطقه شمال استان حماه سوریه منتشر شده است.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با جنجالهای رسانه و جنگ روانی رسانه های غربی - عربی علیه عملیات موفق و متشرک ارتشهای روسیه و سوریه علیه مواضع گروههای تروریستی تکفیری همچون داعش و القاعده در بخشهای مختلف سوریه، تصاویر جدید از حضور تروریستهای خارجی در نبردهای منطقه شمال استان حماه سوریه منتشر شده است.
حضور تروریستهای چینی در نبردهای سهل الغاب+تصاویر
بنابر این گزارش، با گذشت تنها 10 روز از عملیات نظامی نیروی هوایی ارتش سوریه علیه مواضع گروههای تروریستی تکفیری، اصرار رسانه هایی غربی - عربی همچون بی بی سی، سی ان ان، اسکای نیوز، العربیه، الجزیره، الحدث و ... برای واژگون جلوه دادن حقایق جاری در میادین نبرد سوریه موجب تعجب همگان شده است.
حضور تروریستهای چینی در نبردهای سهل الغاب+تصاویر
یکی از مهمترین موضوعاتی که این رسانه ها بطور مرتب در حال تکرار و مانور رسانه ای بر روی آن هستند، موضوع هدف قرار گرفتن "معارضان میانه روی سوری" در حملات بمب افکنهای ائتلاف جدید مبارزه با تروریسم در بخشهای مختلف سوریه است. این خط رسانه ای که بر مبنای دروغ بزرگی بنام "وجود گروه معارض میانه رو" شکل گرفته طی هفته های اخیر بشدت اذهان مخاطبین این شبکه ها را آزار می دهد.
حضور تروریستهای چینی در نبردهای سهل الغاب+تصاویر
اما از آنجایی که هیچگاه ماه پشت ابر نمانده و هیچ دروغی سر به مهر باقی نخواهد ماند، پایگاه اطلاع رسانی حزب اسلامی ترکستان شرقی (تروریستهای تکفیری چینی) با انتشار تصاویری از حضور نیروهای این گروه در جبهه های نبرد منطقه سهل الغاب و شمال استان حماه سوریه خبر داده است. در این تصاویر، تروریستهای چینی مجهز به انواع تسلیحات انفرادی و موشکهای ضدزره پیشرفته اهدایی آل سعود و قطر و ترکیه در خطوط مقدم نبرد با نظامیان سوریه مشاهده می شوند.
حضور تروریستهای چینی در نبردهای سهل الغاب+تصاویر
انتشار این تصاویر در حالی اتفاق می افتد که طی دو هفته اخیر، حامیان تروریستها تلاش وسیعی را برای بزرگنمایی دروغی با عنوان "معارضان میانه روی دولت سوریه انجام داده بودند. لازم به ذکر است که برخی افراد ناآگاه این عنوان را به گروههایی همچون "ارتش آزاد و احرارالشام" نسبت می دهند که با کمی جستجو در فضای مجازی خصوصا سایتهایی همچون گوگل و یوتیوب تصاویر جنایات فجیع این دو گروه اعم از ذبح، بمب گذاری در اماکن عمومی، ترور شخصیتهای سیاسی، نظامی و اساتید دانشگاه، تیرباران دست هجمعی کارکنان دولت سوریه، اعدامهای دسته جمعی روستائیان علوی به دلائل مذهبی و ... را می توان مشاهده کرد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied