شمانیوز
شما نیوز

اصغرزاده: اگر برجام ضعیف بود پیش از همه رهبری جلوی آن را می‌گرفت

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تندروی را محصول برخی کج‌اندیشی‌ها دانست و یادآور شد: مطمئن باشید اگر برجام ضعیف بود پیش از همه رهبری جلوی آن را می‌گرفت.

به گزارش مشرق ، ابراهیم اصغر زاده دوشنبه شب در جلسه «بیرجند و محورهای توسعه» در مسجد آیتی بیرجند گفت: توافق ایران و جهان، آینده و گذشته ای دارد که هیچ کس نمی‌تواند این آینده و گذشته را نادیده بگیرد.

اصغرزاده با اشاره به برخی تندروی‌ها، گفت: آفت تندروی محصول برخی کج اندیشی‌های داخلی است، بی تردید اگر کشور با تهدید مواجه شود همه باید با آن مقابله کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توافق هسته ای اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین دستاورد این توافق و مذاکرات این بود که ایران را به کشوری که دارای منطق و قدرت است تبدیل کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس سوم افزود: مطمئن باشید اگر برجام ضعیف بود پیش از همه رهبری جلوی آن را می‌گرفت.

وی با بیان اینکه باید واقعیت‌ها را به مردم گفت، ادامه داد: مردم باید بدانند اگر توافق ایجاد و تکنولوژی وارد مملکت شود چه اتفاقی می‌افتد.

اصغرزاده با بیان اینکه به سرمایه گذاری احتیاج داریم، افزود: باید دنیا را راضی و برای سرمایه گذاری مطمئن کرد ولی وقتی دنیا می‌بیند اسکله قاچاق و گمرکات غیرمجاز داریم در کشور سرمایه گذاری نمی‌کنند.

وی‌ شفاف سازی برای مردم را از اولویت‌های دولت یازدهم دانست و افزود: کسانی که از طرف شما سخنگو بوده‌اند نتوانستند دستگاه‌ها را راضی پرداخت اعتبار کنند.

وی مردم بیرجند را مردمانی مأخوذ به حیا دانست و افزود: حرف بزنید و اعتبار بگیرید که کوچک‌ترین حق و سهم مردم بیرجند اعتبار است.

وی با بیان اینکه نمی‌شود در همه برنامه‌ها بیرجند را محروم بدانیم، اظهار داشت: باید تبعیض مثبت را در منطقه قائل شد و به دستگاه‌های مختلف تکلیف کرد.

اصغرزاده یکی از وظایف خطیر دولت روحانی را ایجاد شرایط و برگزاری انتخابات سالم دانست و افزود: روحانی علاوه بر رییس قوه مجریه نفر دوم کشور است و می‌تواند نظارت و پیگیری کند و باید منافع همه مردم را در نظر بگیرد.

وی با بیان اینکه نباید شرایطی ایجاد شود که عده ای از مردم مناطق فکر کنند شهروند درجه دو هستند، گفت: همه ایرانی‌ها حق دارند از تمامی مواهب حکومت استفاده کنند و ما نمی‌توانیم مردم را محروم کنیم .

وی با بیان اینکه دولت روحانی دستاورد مهمی داشته که باید آن را قاب گرفت، گفت: در برجامی که روحانی دنبال آن می‌گردد لازم است مردم را آگاه کند و بگوید با این کار دنیا ایران را با چشم دیگری می‌بیند و جلوی تحریم‌ها، ایران هراسی و فضاسازی علیه ایران گرفته می شود.

وی تأکید کرد: افتخار ملت ایران با داشتن یک فرهنگ عظیم این است که همیشه از بقیه سر و همینطور پیشتاز بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied