شمانیوز
شما نیوز

روایت سرمربی ماشین‌سازی از اتفاقات عجیب و غریب در دیدار مقابل شهرداری اردبیل

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در مورد اتفاقات و حواشی عجیب و غریبی که در دیدار مقابل شهرداری تبریز اتفاق افتاد توضیحاتی را ارائه داد.

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقات دیدار مقابل شهرداری اردبیل اظهار داشت: شهرداری به علت اینکه ضعیف‌تر بود قصد داشت که وقت‌کشی کند اما این داور مسابقه است که باید بازی را مدیریت کند که متأسفانه این اتفاق رخ نداد. ما در نیمه دوم عملا 22-21 دقیقه بازی کردیم و در نیمه اول هم یکی از بازیکنان آنها به زمین مسابقه امده بود تا فقط وقت‌کشی کند که در پایان هم در دقیقه 35 تعویض شد.

وی افزود: نمی‌دانم علت اینکه داور عملکرد ضعیفی داشت چه بود اما سوت‌های او باعث تنش در مسابقه شد. در صحنه‌ای پیمان رنجبری بازیکن حریف برخوردی با گلر ما داشت که داور کارت زرد دوم را به او نشان داد و او را از زمین مسابقه اخراج کرد اما پس از آن بازیکنان شهرداری توپ را به بیرون از زمین شوت کردند و به داور مسابقه حمله‌ور شدند. پس از این اتفاقات داور در صحنه‌ای عجیب از تصمیم خود کوتاه آمد و کارت قرمز بازیکن را بخشید.

سرمربی ماشین‌سازی تبریز خاطرنشان کرد: در دقیقه 89 بازیکن حریف در محوطه جریمه ما سرنگون شد که حالا نمی‌دانم مشکلش مصدومیت بود یا تمارض کرده بود. این موضوع را دیگر باید وجدان او پاسخ بدهد. به هر حال داور درخواست برانکارد کرد و افرادی که آمده بودند او را به بیرون منتقل کنند کمی عجله داشتند و این بازیکن نسبت به این مسئله معترض شد و معتقد بود که باید آرامتر او را به بیرون انتقال بدهند. به هر حال وقتی او به بیرون زمین انتقال یافت و قصد داشت که از روی برانکارد بلند شود نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاد که برانکارد از دست کسی که آن را منتقل می‌کرد به روی زمین افتاد.همین مسئله باعث شد که 6-5 بازیکن شهرداری از داخل زمین به بیرون رفتند و همچنین کادر پزشکی این تیم به سمت این صحنه آمدند و تا می‌توانستند شخص حمل کننده برانکارد را کتک زدند!

دست‌نشان افزود: نمی‌دانم داور چرا اینقدر مماشات داشت و در این صحنه هم هیچ برخوردی نکرد فقط به یکی از کادر پزشکی شهرداری که بوکس محکمی را به شخص حمل‌کننده برانکارد زده بود کارت قرمز نشان داد. پس از این اتفاقات از سوی تماشاگران تبریزی چند شی به داخل زمین پرتاب شد که یکی از آنها یک تکه سیمان بود که به سر یکی از بازیکنان شهرداری برخورد کرد و او دچار خونریزی شد. به هر حال این اتفاقات اصلا در فوتبال خوب نیست و معتقدم داور مسابقه باعث ایجاد چنین مسائلی در زمین شد.

انتهای پیام/ی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied