شمانیوز
شما نیوز

اطلاعیه حسینیان پیرامون حاشیه‌های بررسی طرح برجام در مجلس

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه ای گفت: رسانه های طرفدار دولت و ضدانقلاب به دنبال حاشیه سازی هستند، تا اصل منطق مخالفین برجام تحت الشعاع قرار گیرد.

به گزارش مشرق، روح الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه ای به توضیح آنچه یکشبه گذشته در جلسه تصویب کلیات برجام به تصویب رسید پرداخت. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بنده تصمیم نداشتم در مورد آنچه بین من و آقای ظریف و آقای دکتر صالحی گفته شد سخنی بگویم چون به نظر می رسید رسانه های ضد انقلاب و طرفدار دولت به جای پرداختن به اصل نظریات مخالفین و موافقین برجام در مجلس شورای اسلامی به دنبال حاشیه سازی هستند تا اصل منطق مخالفین برجام تحت الشعاع قرار گیرد.

زیرا اگر رسانه منطق مخالفین این معاهده رقوت انگیز را نقل می کردند منطق موافقین و طراحان تحمیل قرارداد به مجلس شورای اسلامی روشن می شد. به این جهت برای روشن شدن موضوع برای دوستان تمام آنچه را به آقای ظریف و آقای صالحی گفتم به اطلاع مردم متدین و حزب الله شریف می رسانم.

لازم به ذکر است که سخن من به تذکری برمی گردد که در کمیسیون امنیت ملی به آقای ظریف دادم و عین گفته ام در کمیسیون ضبط شده و موجود است.

من در کمیسیون امنیت ملی پس از بیانیه لوزان گفتم: آقای ظریف شما با نابود کردن اورانیوم غنی شده ۲۰ درصد و تعطیلی آب سنگین اراک یک قدرت روانی را از جمهوری اسلامی گرفته اید و به زودی اسرائیل ایران را تهدید به بمباران هسته ای می کند.

درست پس از یک ماه توسط وزیر سابق دفاع اسرائیل، ایران تهدید به بمباران هسته ای شد.

در روز یکشنبه به صورت خصوصی که بعدا آقای امیر آبادی نیز حضور پیدا کردند گفتم آقای ظریف و آقای صالحی اگر به خاطر برجام که البته دعا می کنم چنین خبری نشود، اسرائیل ایران را تهدید به بمب اتم کرد یا آمریکا به ایران موشک زد مردم شما را محاکمه خواهند کرد و اگر من کاره ای بودم آقای صالحی را محکوم می کنم که سیمان هایی که در قلب راکتور اراک ریخته بیرون آورد و خودش را داخل راکتور سیمان کرده و اطرافش سیمان تزریق کنند.

البته با این شرایط که عرض کردم حتما امت متدین و کسانی که برای ساختن راکتور اراک سال ها زحمت کشیدند و با تسامح و تساهل آقایان، این قلب تپنده ملت محکوم به پر شدن از بتون شد این مجازات را با جرم متناسب می دانند.

من از همه دلسوزان می خواهم که با اصل موضوع بپردازند و به این حواشی که به نیت خاص برای تحت الشعاع قرار دادن اصل موضوع برجام و ابهامات بی شمار آن شکل گرفته است وقعی ننهند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied