شمانیوز
شما نیوز

خاکپور: بازی سختی مقابل سوریه داریم/حریف، در فاز تهاجمی خطرناک است

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: سوریه تیم جنگنده و خوبی است که بازی فیزیکی را در دستور کار دارد و در فاز تهاجمی عملکرد قابل قبولی در بازی‌های قبل داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد خاکپور در خصوص شرایط تیم امید در آستانه بازی با سوریه گفت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و سه بازی گذشته، تجربیات ارزشمندی برای ما در پی داشت. بازی فینال هم شرایط خاص خودش را دارد.

سرمربی تیم ملی امید افزود: ما در بازی نیمه نهایی به چند بازیکن خودمان استراحت دادیم تا ریکاوری لازم را برای فینال داشته باشند. ضمن اینکه خوشبختانه همه بازیکنان ما در سلامت کامل هستند و برای بازی فردا مصدومی نداریم.

خاکپور ادامه داد: تیم ایران در فینال دوره‌های گذشته که با سوریه روبرو شده پیروز بوده و ما هم نهایت تلاش‌مان را خواهیم کرد تا فرداشب برنده از زمین خارج شویم.

خاکپور در خصوص طرح و برنامه تیم امید برای بازی فردا گفت: مهم‌ترین هدف و برنامه ما این است که با تمرکز بالا و منظم بازی کنیم. قطعا اگر این هدف ما در زمین براورده شود، بازی خوبی از تیم امید خواهیم دید.

سرمربی تیم امید ادامه داد:سوریه تیم جنگنده و خوبی است که بازی فیزیکی را در دستور کار دارند و در فاز تهاجمی عملکرد قابل قبولی در بازی‌های قبل داشته‌اند. بدون شک بازی سختی پیش رو داریم که تجربه ارزشمندی برای تیم ما خواهد بود.

سرمربی تیم امید در خصوص ساعت برگزاری مسابقه و شرایط اب و هوایی دوحه گفت: قطعا اولین حریف ما در بازی فردا گرما و به خصوص رطوبت بالاست که در ساعت برگزاری بازی به اوج می‌رسد. واقعا بازی کردن در چنین شرایطی سخت است. بخصوص اینکه طبق قوانین اعلام شده در صورت تساوی، بازی به وقت‌های اضافی خواهد رفت. با این وجود ما سعی می کنیم که این مساله را هم مدیریت کنیم تا مشکلی پیش نیاید و بتوانیم با تمام توان بازی کنیم.

انتهای پیام/م

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied