شمانیوز
شما نیوز

پیروزی یک‌نیمه‌ای ایران برابر ژاپن با گلزنی ترابی

تیم ملی فوتبال ایران با گل دقایق پایانی مهدی ترابی نیمه نخست بازی دوستانه مقابل ژاپن را با پیروزی پشت سر گذاشت.

تیم ملی فوتبال ایران با گل دقایق پایانی مهدی ترابی نیمه نخست بازی دوستانه مقابل ژاپن را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن از ساعت 17 امروز (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با یک گل به سود ایران به پایان رسید. مهدی ترابی با گلزنی در واپسین ثانیه‌های نیمه نخست بازی ایران را با برد به رختکن فرستاد.

بازی را ژاپنی‌ها بهتر آغاز کردند و در همان 10 دقیقه نخست دو بار می‌توانستند دروازه ایران را باز کنند اما هوشمندی مدافعان و دروازه‌بان ایران مانع از این اتفاق شد.

دقیقه 13، سیدجلال حسینی با ضربه سر دروازه ژاپن را تهدید کرد اما توپش با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 17 و 18، ملی‌پوشان ایران مجموعه‌ای از حرکات جالب تیمی را به نمایش گذاشتند. ابتدا وحید امیری از سمت راست دروازه ژاپن حرکت کرد و توپ را به روی دروازه فرستاد اما ضربه سر اول را مدافع ژاپن زد. در برگشت توپ به بازیکنان ایران رسید و اشکان دژاگه با حرکات تکنیکی و پاس‌های خوب توپ را به سردار آزمون رساند اما ضربه او را نیز مدافعان مهمان دور کردند. در سومین موج حمله رامین رضاییان از سمت چپ توپ را سانتر کرد که این موقعیت هم به هدر رفت.

دقیقه 20، ژاپن در فاصله حدود 25 متری از دروازه ایران صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما این موقعیت برای چشم‌بادامی‌ها حاصلی نداشت.

دقیقه 22، اشتباه مدافع ایران در داخل زمین خودی کیسوکه هوندا را صاحب توپ و موقعیت کرد اما شوت این بازیکن که پس از حرکت به سمت محوطه جریمه ایران زده شد، در اختیار حقیقی قرار گرفت.

در همین دقیقه وریا غفوری به دلیل مصدومیت بازی را ترک کرد و جای خود را به مهدی ترابی داد.

در حالی که 30 دقیقه از بازی سپری شده بود تماشاگران حاضر در ورزشگاه که بازی چندان پویا و جذابی را تماشا نکرده بودند با فریادهای خود بازیکنان را انجام بازی بهتر تشویق می‌کردند.

دقیقه 35، آزمون دروازه خالی را ندید! احسان حاج‌صفی به خوبی از سمت راست دروازه ژاپن حرکت کرد و توپ را به مقابل دروازه فرستاد. پاس زمینی او برابر دروازه‌ای که خالی از دروازه‌بان بود به آزمون رسید اما او به شکلی عجیب توپ را به جای دروازه به عقب زد!

دقیقه 39، رامین رضاییان توپ را به زیبایی به روی دروازه حریف سانتر کرد اما این بار هم سردار آزمون نتواست از آن استفاده کند.

دقیقه 1+45، مهدی ترابی که به جای غفوری وارد زمین شده بود با حرکت خوب خود در گوشه محوطه جریمه ژاپن مدافع این تیم را به دردسر انداخت و موفق شد یک پنالتی برای ایران بگیرد. اشکان دژاگه پنالتی را به دستان دروازه‌بان ژاپن کوبید اما ترابی این بار هم موثر ظاهر شد و توپ برگشتی را به دروازه خالی زد تا گل نخست بازی به همراه سوت پایان نیمه نخست زده شود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied