شمانیوز
شما نیوز

جایزه میلیاردی برای سر بشار اسد و سید حسن نصرالله

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سرکرده جبهه النصره برای کشتن دبیرکل حزب الله لبنان و رئیس جمهور سوریه 5 میلیون یورو پاداش تعیین کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، "ابو محمد الجولانی،"سرکرده جبهه النصره، شاخه القاعده در سوریه در یک پیام صوتی جدید، برای کشتن بشار اسد، رئیس جمهور سوریه مبلغ 3 میلیون یورو و برای سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان مبلغ 2 میلیون یورو جایزه تعیین کرد.

وی در پیام خود گفت: من پاداشی به ارزش 3 میلیون یورو برای هرکس که بشار اسد را به قتل رساند و زندگی وی را پایان دهد تعیین می کنم. حتی اگر این فرد از اقوام و خاندان بشار اسد باشد، در امان است و ما او را به هرجایی که بخواهد می رسانیم. من او را تضمین می کنم. همچنین من پاداشی دو میلیون یورویی برای هرکسی که حسن نصرالله را به قتل برساند تعیین می کنم. حتی اگر این فرد از خاندان و نزدیکان حسن نصرالله باشد، او را به هرجایی که بخواهد می رسانیم و من ضامن او هستم.
وی همچنین در بخش دیگری از پیام خود خواهان حملات به روسیه شد و تهدید کرد در صورتی که حملات این کشور "عموم مسلمانان" را به قتل رساند، غیرنظامیان روس را خواهد کشت.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied