شمانیوز
شما نیوز

ابهامات در کالبد شکافی نوروزی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): نامه کمیته پزشکی سازمان لیگ به پزشکی قانونی نسبت به اعلام محرمانه کالبد شکافی هادی نوروزی این موضوع را وارد فاز جدیدی کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

در حالی که نتیجه کالبد شکافی هادی نوروزی از سوی پزشکی قانونی اعلام نشده است اما انتشار خبر درخواست کمیته پزشکی سازمان لیگ از پزشکی قانونی نسبت ه اعلام محرمانه کالبد شکافی، این موضوع را پیچیده کرد.این موضوع بهانه ای شد تا نفرات چند مسئول را جویا شویم.

** درخواست کمیته پزشکی دور از انتظار می دانم
دکتر هاشمیان رییس سابق کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال درباره این مطلب گفت: بعید می دانم که کمیته پزشکی این درخواست را کرده باشد همچنین پزشکی قانونی درخواست های این چنینی را مورد اجابت قرار نمی دهد.
وی در ادامه عنوان کرد: در مرگ هادی نوروزی شک و شبه ای وجود ندارد چرا که وی یکی از سالم ترین فوتبالیست ها بود. برخی از افراد قصد دارند با طرح چنین موضوعاتی فضای فوتبال را آشفته کنند.هادی بازیکن با اخلاقی بوده و در مرگ وی مسئله ای نبوده که پنهان شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته پزشکی و پزشکی قانونی وظایف قانونی شان را انجام می دهند و تحت تاثیر این مسائل قرار نمی گیرند.
** نتیجه کالبد شکافی باید محرمانه باشد
خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره این مطلب گفت: نتیجه کالبدشکافی نه تنها مرحوم نوروزی بلکه همه مردم محرمانه به دست مسئولان نیروی انتظامی و خانواده آن مرحوم می رسد.
خوردبین در ادامه عنوان کرد: در مرگ هادی نوروزی هیچ مورد خاصی دخیل نیست که نتیجه کالبدشکافی اش محرمانه اعلام شود. متاسفانه عده ای با طرح این مسائل با آبروی افراد بازی می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال باید مشخص شود که به مسئولین از کمیته پزشکی چنین درخواستی را از پزشکی قانونی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied