شمانیوز
شما نیوز

حسینی: این بازی‌های دوستانه به ما کمک زیادی می‌کند/ بدون اردو نمی‌توانیم خوب تمرین کنیم

مدافع تیم ملی ایران گفت: این مسابقات دوستانه به ما کمک زیادی می‌کند و می‌توانیم خودمان را به سطح بین‌المللی برسانیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدجلال حسینی پس از تساوی یک بر یک تیم ملی ایران و ژاپن، گفت: بازی بسیار سختی بود. خیلی خوب بازی کردیم و تیم ملی جوان شده است. این مسابقات کار را برای ما بهتر می‌کند و روی تیم اثر مثبت می‌گذارد. به برد و باخت این بازی‌ها کاری نداریم و هر بازی تدارکاتی می‌تواند باعث موفقیت‌مان شود تا به سطح بین‌المللی برسیم.

وی درمورد اینکه ایران مقابل عمان بد بازی کرد، اظهار داشت: در عمان هوا گرم بود و شرایط فرق می‌کرد. ما در آن مسابقه غافلگیر شدیم، فوتبال بالا و پایین دارد، همین ژاپن در خیلی از روزها خوب کار نمی‌کند. استرالیا به اردن باخت، در بازی مقابل عمان، ما هم خوب نبودیم.

مدافع تیم ملی تأکید کرد: در آن مسابقه آب و هوا بسیار شرجی بود، بچه‌ها تلاش خودشان را کردند و باید در آن مسابقه بهتر بازی می‌کردیم.

حسینی درمورد اینکه باشگاه‌ها از اردوهای پی در پی ناراحت هستند، خاطرنشان کرد: شرایط این طور نیست، نمی‌دانم منظورتان از این مسئله چیست. ما زمین تمرین خوب نداریم و حتی نمی‌توانیم توپ را استپ کنیم، اگر اردو نداشته باشیم زمین تمرین خوب نداریم و نمی‌توانیم کارمان را دنبال کنیم. این جوانان نیاز به انجام تمرین در زمین مناسب دارند.

انتهای پیام/ک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied