شمانیوز
شما نیوز

لباس تیم ملی ایران در جام جهانی تایید شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):لباس تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی برزیل مورد تائید فیفا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،وحید جعفری در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت لباس‌های تیم ملی اظهار داشت: پس از حرف و حدیث‌های فراوان بالاخره دو روز قبل با حضور در مقر فیفا و پس از حضور مسئولان شرکت آل‌اشپورت پیراهن تیم ملی پس از بررسی نهایی مورد تائید فیفا قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه فیفا تمام مشخصات پیراهن ما را با کیفیت استاندارد کامل مورد تائید نهایی قرار داد و ما می‌توانیم تیم ملی ایران را با این تائید فیفا در جام جهانی همراهی کنیم.

جعفری ادامه داد: این جلسات به مدت سه روز در فیفا برگزار شد و در جلسه هایی جداگانه شرکت‌های آدیداس، نایک، پوما حضور داشتندکه آنها نیز مورد تائید فیفا قرار گرفتند. روز دوم هم نوبت آل‌اشپورت بود و چند برند دیگر بود که خوشبختانه لباس تیم ملی ایران و برند شرکت آل‌اشپورت مورد تائید قرار گرفت.

وی در پاسخ به سؤالی که ماجرای یوزپلنگ ایرانی که قرار بود بر روی پیراهن ایران به عنوان نماد حک شود، گفت: این موضوع نیز مورد تائید فیفا قرار گرفت و انشاءالله لباس تیم ملی با طراحی یوزپلنگ به عنوان نماد ایران آماده برای ارائه به ملی‌پوشان می‌شود. ما از این بابت هم در جام جهانی هیچ مشکلی نداریم و خوشبختانه با این تائید نهایی همه مشخصات البسه‌های آل‌اشپورت مورد تائید فیفا قرار خواهد گرفت. منبع:فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied