شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان البرز معرفی شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):در آیینی علیرضا جوانمردی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان البرز ، با حضور برخی از مسوولان ورزش کشور و استان البرز در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، معرفی شد.

معاون امور فرهنگی تربیتی وزارت ورزش و جوانان دراین آیین گفت: همخوانی و احترام به سرود ملی باید در ورزشگاه ها منظور شود. سید باقر پیشنمازی، با بیان اینکه همخوانی و احترام به سرود ملی باید در ورزشگاه ها منظور شود، اظهارداشت: همه افراد باید سرود ملی را همخوانی کنند و این همخوانی و احترام به سرود باید در جامعه فرهنگ سازی شود.

معاون امور فرهنگی تربیتی وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف ورزش نباید فقط پرورش عضله ها باشد. پیشنمازی با بیان اینکه مسئله ورزش همه وجود انسان را در بر می گیرد، اضافه کرد: مسئله فرهنگی باید در بحث ورزش دخیل شود. معاون امور فرهنگی تربیتی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: موضوع ورزش انسان است، انسان اصلی ترین موجود در کره زمین است. وی ادامه داد: معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ماموریت خود را به دو بخش دراز مدت و کوتاه مدت تقسیم کرده که در بخش دراز مدت طرح مربی گری در حوزه فرهنگی ورزش در نظر گرفته است.

معاون امور فرهنگی تربیتی وزارت ورزش و جوانان گفت: پیام های فرهنگی را از طریق فیلم نامه و سند بهتر می توان منتقل کرد. پیشنمازی اظهار داشت: در بخش کوتاه مدت نیز هدف، توسعه مقوله های فرهنگی ورزشی است. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: نسبت به ورزش استان البرز ظلم شده است. دکتر محمد جواد کولیوند، انتقاد کرد: نسبت به ورزش استان البرز ظلم شده است و ما همیشه تیم رده دو تهران بوده ایم ولی نگاهمان این بود که باشگاه سایپا را به کرج منتقل کنیم. وی با تاکید بر اینکه ما باید برای کشور و استان نقشه راه داشته باشیم، اضافه کرد: افق روشن و برنامه ریزی دقیقه و تصمیم گیری برای آینده بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه مقوله جوانان مقوله بسیار دامنه دار و بزرگ است، افزود: جوان در بحث اشتغال، تحصیل، مسکن و قومی مشکل دارند ولی ورزش یک شاخصه عام است و این مقوله جوانان نیز به آن مربوط است. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فردی باید در معاونت شاخه جوانان منصوب شود که رابطه برقرار کند و به مشکلات جوانان توجه داشته باشد. کولیوند با بیان اینکه سرانه ورزش استان بسیار کم است، اضافه کرد: یک سیاست گذاری جدید باید اعمال شود و همچنین بخشی از کارها باید به بخش خصوصی واگذار شود. وی گفت: در برخی از فضاهای استان البرز افراد قوی و قدری نداشته ایم بنابراین ساختار استان باید محکم بشود و این امر در ورزش استان نیز دخیل است و باید ورزش قهرمانی و همگانی را مد نظر داشته باشیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بحث ورزش یکی از اساسی ترین و مهم ترین آیتم در زندگی بشری برای جسم و روح انسان ورزش است و طبیعاَ در کلام انبیا و پیامبر، ورزش جایگاه موثر و مفید دارد. کولیوند اظهار داشت: امروز در جهان کنونی و در فشارهای متعددی که بر جوانان ما وارد می شود شاید نرم افزار که می تواند در مقابل این هجمه های سنگین بیاستد ورزش باشد. در ادامه مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه قبول مدیریت ورزش البرز توفیق اجباری بود، گفت: تغییرات طبیعی است و امیدوارم ورزش استان البرز در روزهای پیش رو موفق باشد.

مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه تغییرات امری طبیعی است، اضافه کرد: نباید برداشت دیگری از آن نشود آنچه که می مانند محبت و علاقمندی است. منتقمی در خصوص سمت آینده خود، افزود: یک کارمند کارشناس هستم که هر چی وزیر دستور دهند. وی گفت: مدیریتم در استان البرز تفریحگاه نبود و پشتوانه خود را نباختم و کار رو شروع کردم که پیشتوانه ام خراب نشود. وی ادامه داد: در این مدت ورزش استان را از درجه سه به دو ارتقا دادیم و در آینده نزدیک ورزش استان می تواند در بین استان های درجه یک قرار بگیرد. منتقمی با اشاره به وضعیت پروزهای استان البرز گفت: در بحث پروزهای نیمه تمام استان البرز پیشرفت خوبی داشتیم و ورزشگاه های نظر آباد و ساوجبلاغ در وضعیت خوبی قرار دارند مراحل ابتدایی ورزشگاه 50 هزار نفری هم رو به پایان است و می توان ساخت این ورزشگاه را در استان البرز آغاز کرد.

وی اظهار داشت: در بخش اعتبارات ما مکان های ورزشی را در اختیار هیئت های ورزشی قرار دادیم و از بخش خصوصی خارج کردیم و بعضی از هیئت های ورزشی استان توانستند اعتبارات مالی خوبی به دست بیاورند. مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: بنده مدیر کلی بودم که کمتر به وزارت خانه مراجعه کردم. وی اظهار داشت: در حال حاضر سرانه فضای سبز استان البرز 46 صدم متر مربع است که با اجرایی شدن کل پروژه ها به 5 دهم متر مربع می رسد که میانگین کشوری 7 دهم متر مربع است. منتقمی ادامه داد: بنابراین با این وضعیت باید 400 هزار متر مربع فضای ورزشی در استان البرز بسازیم تا به میانگین کشوری برسیم. منتقمی یادآور شد: برای مدیرکل جدید ورزش استان البرز آرزوی موفقیت دارم و من در کنار او خواهم بود. تغییرات طبیعی است و امیدوارم ورزش استان البرز در روزهای پیش رو موفق باشد.

بهروز منتقمی مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان البرز مرداد سال گذشته مدیریت این استان را بر عهده گرفت که این مدیریت 14 ماه بیشتر دوام نداشت. مدیر کل تعاون استان قم و البرز از جمله سوابق جوانمردی مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان البرز است و در این مراسم از زحمات بهروز منتقمی مدیر کل ورزش استان البرز تقدیر شد. حسن رنگرز مشاور وزیر ورزش و جوانان، صاحب حجتی مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، سید باقر پیشنمازی معاون امور فرهنگی تربیتی وزارت ورزش و جوانان، عزیز اکبریان و محمد جواد کولیوند نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، مهدی ایران نژاد فرماندار کرج، حجت الاسلام مسعودی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز، آرش بهادری مدیر کل امور روستایی استاندار البرز و کیومرث امیری مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز در این مراسم حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied