شمانیوز
شما نیوز

مسیر پروازی تیم ملی به گوام مشخص شد

تیم ملی ایران برای سفر به کشور گوام حدود 2 روز در راه خواهد بود.

به گزارش مشرق ، پس از اینکه کشور گوام که تحت سلطه آمریکا قرار دارد اجازه پرواز چارتر را به تیم ملی ایران را نداد، مسئولان فدراسیون برای سفر تیم ملی به این کشور برای برگزاری دیدار دو تیم ایران و گوام از سری رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به چاره اندیشی پرداخته و با وجود بستن قرارداد با یک شرکت هواپیمایی و پرداخت پول برای سفر چارتر تیم ملی به گوام، به ناچار یک پرواز عادی را جایگزین آن کردند.

بر همین اساس قرار است تیم ملی پس از برگزاری دیدار با ترکمستان که پنجشنبه آینده در تهران برگزار می شود بلافاصله راهی گوام شود. به این ترتیب کاروان تیم ملی ایران قرار است ابتدا از تهران راهی امارات شده و پس از چند ساعت حضور در ترانزیت فرودگاه این کشور با پروازی طولانی به سئول کره جنوبی خواهد رفت.

سپس تیم ملی از سئول راهی گوام می شود و حدود ساعت یک بامداد شنبه به این کشور خواهد رسید.

البته به دشواری های پروازی شاگردان کی روش باید معطلی چند ساعته در کشور گوام برای ورود به این کشور را هم اضافه کرد چراکه با توجه به اینکه گوام تحت سلطه آمریکا قرار دارد، به طور حتم سخت گیری هایی در این زمینه وجود خواهد داشت.

در نهایت تیم ملی ایران پس از حدود 2 روز و با خستگی زیاد ناشی از یک پرواز طولانی به کشور گوام خواهد رسید تا دیدار هفته هشتم خود از سری رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 را در این کشور برگزار کند.

البته فدراسیون ایران به خاطر این کارشکنی های گوام به فیفا شکایت کرده است و شاید در دقیقه 90 و با صادر شدن مجوز پرواز چارتر، برنامه پروازی تیم ملی نیز تغییر کرده و تیم ملی با یک سفر راحت تر راهی این کشور شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied