شمانیوز
شما نیوز

عناوین مهمترین خبرها از شب گذشته تاکنون

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):  عناوین مهمترین خبرهای جهان از شب گذشته تاکنون به نقل از رسانه های خارجی به شرح زیر است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، عناوین مهمترین خبرهای جهان از شب گذشته تاکنون به نقل از رسانه های خارجی به شرح زیر است.

- حملات جنگنده‌های ائتلاف به حومه ادلب باعث کشته و زخمی شدن چندین غیر نظامی شد. نیروهای ائتلاف ادعا کرده‌اند که در این عملیات انبارهای تسلیحاتی النصره را هدف قرار داده‌اند. - رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اسرائیل به مصر اجازه ورود دو یگان نظامی پیاده و هوایی را به منطقه سینا داده است. - یدیعوت آحارونوت: پلیس اسرائیل روز گذشته 16 فلسطینی را در قدس بازداشت کرد. - نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از عدم محکومیت "عملیات قدس" توسط شورای امنيت انتقاد کرد. - "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا خواستار همکاری بیشتر میان دموکراتها و جموریخواهان در کنگره شد. - سازمان ملل با صدور بیانیه ای بر لزوم برقراری آرامش و ثبات در بورکینافاسو و آغاز دوران انتقال قدرت در این کشور تاکید کرد. - سازمان بهداشت جهانی با صدور بیانیه ای از کاهش شمار مبتلایان به ویروس ابولا در کشور لیبریا خبر داد. - معترضان خواهان برقراری دموکراسی با نیروهای پلیس در پایتخت هنگ کنگ درگیر شدند. - نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به یک مکان مقدس اسلامی در شرق نابلس (شمال کرانه باختری) یورش بردند. - در حمله به یک اتوبوس نظامی در تونس سه سرباز کشته و 12 نفر زخمی شدند. منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied