شمانیوز
شما نیوز

دایی: بیماری کی‌روش به علت فشارها باشد، ما باید بارها می‌مُردیم و زنده می‌شدیم/ ما پوست کُلفت‌تریم!

سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: اگر کی روش به علت فشارها و کمبود امکانات مریض شده است، ما باید دهها بار می‌مردیم و زنده می شدیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبا و ذوب‌آهن اظهار داشت: با توجه به تعطیلی لیگ تمرینات خوبی را در تهران پیگیری کردیم خدا را شکر بازیکنانمان آماده این بازی هستند. فردا بازی سخت و حساس دیگری داریم که می‌تواند به ما خیلی کمک کند. با تیم بسیار خوبی بازی داریم و نیازی نیست من به آن اشاره کنم.

وی ادامه داد: گل‌محمدی ثابت کرده که جزو بهترین و کارآمدترین مربیان ما است و ذوب‌آهن هم همیشه از لحاظ سیستماتیک قوی است اما ما با این موارد کار نداریم و دوست داریم با توجه به تمرینات خیلی خوبی که داشتیم و بازی‌های دوستانه در این بازی پیروز شویم و در بالای جدول بمانیم.

سرمربی صبا درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: محروم ما قاسم دهنوی است و مصدومان ما هم فراهانی است البته هاشم بیک زاده هم یکی دو روز است که تمرین می‌کند. با آمدن فرید کریمی می‌توانیم برخی نقاط ضعف خود را پوشش بدهیم. نسبت به اوایل خیلی بهتری شده‌ایم.

دایی ادامه داد: تعطیلات جلو روند رو به رشد ما را گرفت، تعطیلات قبلی به ما خیلی کمک کرد اما قبل از این تعطیلات شرایط بسیار خوبی داشتیم و تعطیلات این فرآیند را برای ما قطع کرد.

سرمربی صبا در مورد عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: ضعف‌های زیادی وجود دارد در سطح شهر چه تبلیغاتی شده است یا رادیو و تلویزیون قم کمک می‌کنند؟! من اطلاعی ندارم اما شاید خیلی‌ها نمی‌دانند فردا بازی است. اگر تبلیغات می‌شد مطمئنا فوتبال‌دوستان برای این بازی بزرگ می‌آمدند و ما می توانستیم بیشترین تماشاگر را داشته باشیم.

دایی یادآور شد: اکثر افرادی که فوتبال را دنبال می‌کنند از قشر ضعیف هستند. باید وسایل ارتباطی و رفت و آمد مردم را ساماندهی کرد. در همه دنیا نزدیک ورزشگاه حتما مترو دارد و همه خیلی راحت هستند. در اول فصل تمامی بلیت‌ها در دنیا به فروش می‌رسد. ما متاسفانه اول ورزشگاه می‌سازیم و بعد در مورد مسائل دیگر فکر می‌کنیم.

سرمربی صبا در مورد اینکه کی‌روش مریض شده تاکید کرد: نمی‌دانم چه بیماری گرفته است زیرا روزنامه نمی‌خوانم. همیشه برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. تیم ملی با هر کسی که هست باید موفق باشد. اگر کی روش به خاطر فشارها و کمبود امکانات مریض شده ماها باید ده‌ها بار می‌مردیم و زنده می شدیم! البته او حق دارد با چنین سیستمی کار نکرده و عادت نداشته است ما کمی پوست کلفت‌تر هستیم و با این شرایط هم کار می‌کنیم.

انتهای پیام/آ

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied