شمانیوز
شما نیوز

سوتی های روحانی در دیدار با خانواده شهدا

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): روحانی و دیگر مهمانان در خانه شهید با کفش بر فرش حاضر شدند و نهایت تشریفات با همسر و فرزندان شهید به گفت و گو پرداختند!

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، دیدار های روحانی با خانواده های شهدا و جانبازان از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید پا بر جاست. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره این دیدار ها گفته است: دیدار با خانواده شهدا طبق نظر رهبر انقلاب انجام می شود و برای اینکه جنبه تبلیغ این دیدار ها نیز مهیا شود با حضور رئیس جمهور صورت می گیرد. اما این دیدار ها از ابتدا با حواشی مختلفی مواجه بوده است. دیدار های گزینشی با تشریفات و همچنین سر زدن به خانواده های شهدا و جانبازانی که مشکلات خاصی ندارند، همواره در طول این مدت از دولت تدبیر و امید با اعتراض هایی مواجه بوده است. اما این بار رئیس دولت تدبیر و امید در سالروز شهادت «شهید ستاری» به دیدار خانواده این شهید یعنی خانه معاون خود «سورنا ستاری» رفت که این دیدار نیز با حواشی همراه بود.

حضور روحانی با کفش در خانه شهید/اهدای اسباب بازی مارک دار خارجی

بنا بر این گزارش روحانی در خانه شهید با کفش بر فرش حاضر شدند و نهایت تشریفات با همسر و فرزندان شهید به گفت و گو پرداختند! همچنین در حالی که مقام معظم رهبری بر استفاده از کالاهای داخلی و عدم تبلیغ کالای خارجی تأکید می کنند؛ علاوه بر هدیه ویژه ای که رئیس جمهور به همسر شهید اعطا نمود، نوه های خانه شهید پذیرای اسباب بازی مارک دار و خارجی آقای رئیس جمهور شده و با آن عکس یادگاری گرفتند.

حضور روحانی با کفش در خانه شهید/اهدای اسباب بازی مارک دار خارجی
منبع: شهداي ايران
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied