شمانیوز
شما نیوز

رئیس سازمان بازرسی:

قول می‌دهیم خاوری را به کشور باز گردانیم

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سراج گفت: دولت جدید کانادا موضعش نسبت به جمهوری اسلامی تغییر کرده است که امیدواریم بتوانیم بر این اساس افرادی را که پناهنده شده‌اند به کشور بازگردانیم.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه نشست خبری سازمان بازرسی کل کشور و قائم مقام وزیر نظارت جمهوری خلق چین و معاون سازمان ملی پیشگیری از فساد در خصوص اینکه گفته شده است پسر یکی از وزرای سابق در پرونده دکل نفتی نقش داشته است، گفت: من هم در روزنامه خوانده ام اما درباره پرونده دکل نفتی پرونده کامل شده و به دادسرا ارسال و در قسمت اول کیفرخواست صادر شده است اما در قسمت دوم نیز وزیر نفت مواردی را اعلام کرده بود که استعلام کردیم و گزارش ها نیز درحال بررسی است.

ناصر سراج همچنین در ادامه گفت: گزارشها محرمانه است و در این موارد نمی توانم چیزی را بگویم.
وی در ادامه پرونده آنتونوف نیز گفت: این پرونده نیز گزارش آن کامل شده است و در دادسرای جنایی در حال بررسی است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین گفت: موردی داریم که ارزش این پرونده ۱۰۰ میلیارد تومان است و شبیه کار بابک زنجانی است. این فرد پول هایی را از وزارت نفت می گرفته است. البته خوشبختانه ۶۰ میلیارد تومان را در این پرونده کشف کرده ایم. این فرد نیز متأسفانه در کانادا است.
وی گفت: گزارش های ما محرمانه است و تا قطعیت پیدا نکند از لحاظ شرعی درست نیست که اینها مطرح شود و وقتی که حکم قطعش شود به استحضار همگان می رسانیم.
وی همچنین در خصوص پرونده آقای خاوری رئیس سابق بانک ملی نیز گفت: ماقول می دهیم که خاوری را به کشور بازگردانیم. دولت جدید کانادا موضعش نسبت به جمهوری اسلامی تغییر کرده است که امیدواریم بتوانیم ورود کنیم وافرادی را که پناهنده شده اند به کشور بازگردانیم.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied