شمانیوز
شما نیوز

آخرین وضعیت رکن آبادی از زبان اوحدی

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: شواهد و سرنخ هایی در مورد رکن آبادی در عربستان به دست آمده که آنها را با مستندات، عکس و آزمایش DNA تطبیق داده و طی دو روز آینده آخرین وضعیت رکن آبادی مشخص می شود.

به گزارش مشرق، سعید اوحدی درباره وضعیت رکن آبادی گفت: تا پایان هفته شواهد و مستندات موجود با عکس هایی که از رکن آبادی داریم تطبیق داده می شود و همچنین با حضور خانواده رکن آبادی در عربستان DNA آنها گرفته شده و پس از تطبیق با اثر انگشت و ... تا پایان هفته وضعیت رکن آبادی مشخص می شود.

وی گفت: یک سری اخباری در فضاهای مجازی مشاهده می شود که در حال حاضر آنها را تایید نمی کنیم و طی دو روز آینده نتیجه نهایی اعلام می شود.

به گفته رئیس سازمان حج و زیارت یکسری سرنخ هایی درباره رکن آبادی به دست آمده که باید آنها را با شواهد، مستندات، عکس و آزمایش DNA تطبیق داده تا آخرین وضعیت وی مشخص شود.

وی با تاکید بر اینکه فرضیه ربایش رکن آبادی کاملا رد می شود و دلیل منطقی برای آن وجود ندارد، از شناسایی دو نفر دیگر از زائران مفقود حادثه منا خبر داد و گفت: با شناسایی این دونفر تعداد مفقودین حادثه منا در حال حاضر به ۱۵ نفر رسیده است.

رئیس سازمان حج و زیارت همچنین از اعزام ۵ خانواده مفقودین به عربستان خبر داد و گفت: تاکنون از هر خانواده دو نفر برای پیگیری جدی تر، تطبیق و شواهد و مستندات به عربستان اعزام شده اند و تعدادی نیز فردا ویزای آنها صادر می شود که امیدواریم بتوانیم هرچه سریعتر نسبت به مشخص شدن وضعیت مفقودین حادثه منا اقدام کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied