شمانیوز
شما نیوز

معینی: آقای مایلی‌کهن! حواشی فقط اذهان عمومی را مغشوش می‌کند/مجیدی به خاطر مشکلات شخصی به جلسات نیامد

عضو کمیته فنی فدراسیون گفت: فرهاد مجیدی به علت مسائل و مشکلات و گرفتاری‌های شخصی نتوانست امسال در جلسات کمیته فنی شرکت کند.

فریدون معینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی فوتبال ایران، گفت: تیم ملی در دو بازی اخیر امیدوارکننده ظاهر شد و به نظر می رسد که انگیزه خوبی در بین جوانان ملی پوش ایجاد شده است که البته این موضوع می تواند به بهتر شدن کیفیت لیگ نیز کمک کند چراکه همین جوانان می خواهند خودشان را به بهترین شکل ممکن نشان دهند و این انگیزه فراوان می تواند کمک حال لیگ باشد.

وی ادامه داد: با این حال یقینا در مرحله دوم کار بسیار سختی در پیش داریم و این مضووع می طلبد تا همه دست اندرکاران فوتبال کشور برای صعود تیم ملی به جام جهانی دست به دست هم دهند.

معینی تصریح کرد: برای موفقیت تیم ملی به نظر مسیر خوب و درستی انتخاب شده است. برای این کار سعی می شود تا از بازیکنان جوان تر که تجربه بازی کمتری دارند، استفاده شود تا انگیزه لازم در بین آنها ایجاد شود و این همان مسیر خوبی است که به آن اشاره کرد.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: تیم ملی ابتدا در مستحکم کردن تاکتیک های دفاعی گام های اساسی را برداشته است و امروز این موضوع در بحث تاکتیک های هجومی ارتقا پیدا کرده است و تعادل خوبی در خط دفاع و سایر پست ها در تیم ملی به وجود آمده است.

وی در پاسخ به این سوال که نقطه ضعف تیم ملی در این برهه زمانی چیست، گفت: در حال حاضر در شرایط ساده ای قرار داریم و این فرصت خوبی است تا برای کسب تجربه بازیکنان جوانی که می توانند در آینده فوتبال ایران موثر باشند. هرچند که حضور آنها در این دوره نیز بسیار مفید بوده است. با این حال حتما شکل کار در مرحله بعد متفاوت است و سعی می شود تا در مرحله نهایی از تمام ظرفیت فوتبال ایران استفاده شود.

معینی افزود: به طور حتم کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی سهم بزرگی در این تغییر و تحول داشته و توانسته است این مسیر درست را در فوتبال ایران ترسیم کند. هرچند که این موضوع به هر شکل خواست کلی فوتبال ما بوده است.

وی در مورد اظهارات محمد مایلی کهن که عملکرد کارلوس کی روش را مورد انتقاد قرار داده بود، گفت: فوتبال همیشه حاشیه دارد. نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورها باید به اصولی که حاکم است اهمیت دهیم چراکه حواشی به جز اینکه اذهان را مغشوش کند اثر دیگری ندارد. همه مربیان ما باید مثبت فکر کنند و انتقاد باید مثبت باشد و راهکار در آن ارائه شده باشد نه اینکه برای تخریب بخواهیم هر اظهارنظری را مطرح کنیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گویا حضور کی روش در کمیته فنی از دستور کار خارج شده است، گفت: در هر صورت کمیته فنی تلاش می کند که در صورت نیاز این کار را انجام دهد. در این مورد هنوز قراری گذاشته نشده است اما مقدماتش فراهم است تا شرایط برگزاری جلسه ایجاد شود.

معینی در مورد خروج نام فرهاد مجیدی از بین اعضای کمیته فنی گفت: مجیدی به علت مسائل و مشکلات و گرفتاری های شخصی نتوانست امسال در جلسات کمیته فنی شرکت کند. به هر شکل کمیته فنی هم می خواهد با تمام اعضا به کار خود ادامه دهد و شاید یکی از مسائلی که باعث شد او نباشد به همان موضوعی برمی گردد که اشاره کردم. هرچند که ما خیلی علاقه داشتیم تا از حضور مجیدی در این کمیته استفاده لازم را ببریم.

انتهای پیام/ی

http://fna.ir/Y9NABG
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied