شمانیوز
شما نیوز

تیم ملی وزنه برداری پرسپولیس!(عکس)

بعد از حذف دردناک از جام حذفی حالا پرسپولیسی ها همه تمرکز خود را روی لیگ برتر گذاشته اند تا بهترین نتایج ممکن را کسب کنند.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش در این روزها که بازی های جام حذفی برگزار می شود حسابی خود را برای ادامه فصل آماده می کنند تا با قدرت و آمادگی بیشتری به مصاف رقبا بروند. یکی از برنامه های سرخپوشان در روزهای گذشته انجام تمرینات بدنسازی و هوازی سنگین بود که حضور در سالن وزنه مجموعه انقلاب این فرصت را به تعدادی از سرخپوشان داد تا هنر و توانایی خود در وزنه برداری را به رخ همگان بکشند!
بازیکنانی که با بالابردن وزنه های سنگین برای رقابت با ملی پوشان وزنه برداری ایران که در مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا حضور دارند، اعلام آمادگی کردند. در بین این نفرات اما مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی پرسپولیس از همه انگیزه بیشتری داشت تا ایمان صادقی گلر دوم پرسپولیس با دیدن توانمندی های هم تیمی خارجی اش چشمانش از گرد شود!
دو قلوهای شمالی پرسپولیس هم مثل همیشه در وزنه زدن از کنار هم جدا نشدند تا ثابت کنند یک لحظه نمی تواننددوری یکدیگر را تحمل کنند به همین خاطر هر جا هر لحظه دوشادوش هم حرکت می کنند حتی در رقابت برای حضور در تیم ملی وزنه برداری پرسپولیس!
منبع : ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied