شمانیوز
شما نیوز

درخواست تحقیق و تفحص از وزارت رفاه به مجلس تقدیم شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تقدیم درخواست تحقیق و تفحص از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با امضای 15 نفر از نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس در 3 آذر خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدرضا پورابراهیمی ‌داورانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به تهیه طرح تحقیق و تفحص از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با امضای 15 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این درخواست روز گذشته 3 آذر به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد.

وی با اشاره به اینکه این تحقیق و تفحص از مجموعه فعالیت‌ها و بخش‌های مختلف اقتصادی، بیمه‌ای، حمایتی و مجموعه‌ای از فعالیت‌های ماموریتی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود، گفت: با توجه به اهمیت موضوع مقرر است پس از قرار گرفتن درخواست نمایندگان مبنی بر تحقیق و تفحص از وزارت تعاون در دستور کار هیئت رئیسه مجلس، این درخواست برای تعیین هیئت تحقیق و تفحص به کمیسیون اجتماعی ارجاع شود.

تعیین هیئت تحقیق و تفحص از وزارت رفاه پس از اربعین حسینی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این که در اولین جلسه علنی پس از اربعین حسینی جمع بندی برای تعیین هیئت تحقیق و تفحص از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود، اظهار داشت: با تشکیل این هیئت محورهای مهی که در بحث های مختلف تحقیق و تفحص از این وزارتخانه مطرح شده عملیاتی می‌شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح بودن تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در فروردین 1392 خاطرنشان کرد: طرح تحقیق و تفحصی که اکنون مطرح است نسبت به سال 1392 جامع تر و شامل پوشش کاملی از فعالیت‌های اقتصادی، بیمه‌ای و حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت جداگانه است.

پورابراهیمی داورانی با اشاره به این که 15 نفر از نمایندگان امضا کننده این درخواست از کمیسیون های مختلف اقتصادی، اجتماعی، بهداشت و درمان و سایر کمیسیون‌ها هستند، بیان داشت: آنچه در نهایت مهم است رای نمایندگان برای انجام تحقیق وتفحص است. امید داریم بتوانیم تا پایان سال این موضوع را در صحن علنی مجلس مطرح کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مجلس نهم در سال پایانی خود به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای تعیین هیئت تحقیق و تفحص و عملیاتی کردن این موضوع به کار می‌بریم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied