شمانیوز
شما نیوز

برانکو: از پرسپولیس می‌ترسند که از رؤیاهای‌مان انتقاد می‌کنند/ اگر داوری‌های استقلال برعکس ما بود صدر جدول جابه‌جا می‌شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه بالاترین مرتبه را می‌خواهیم و اگر به این انتقاد دارند از پرسپولیس می‌ترسند.

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز پرسپولیس در نشست خبری در مورد وضعیت سرخپوشان گفت: همانطور که می‌بینید در تمرین باز است و چیزی برای پنهان کردن نداریم در مورد بازیکنان مشکلات کوچکی هست. نوراللهی دیروز از ناحیه مچ و رامین رضائیان هم امروز از ناحیه مچ پا دچار آسیب شد. علیپور هم یک مصدومیت از ناحیه لگامنت دارد اما به طور کلی همه سالم هستند.

وی افزود: می‌دانید که کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه مصدوم هستند. دیروز و امروز روزی دو جلسه تمرین در برنامه بوده است ولی فردا استراحت می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه محل تمرین تیم آیا مشخص شده است، تصریح کرد: زمین می‌تواند به بازیکن آسیب بزند نوراللهی دیروز به خاطر زمین مصدوم شد. به دنبال راه حل هستیم تا زمین مناسبی پیدا کنیم البته این کار راحت نیست ما شرایط خاص خودمان را داریم و بیشتر زمین‌ها پر است و پیدا کردن زمین راحت نیست. به طور مداوم به دنبال یافتن زمین تمرین مناسب هستیم.

برانکو در مورد اینکه یکی از روزنامه‌های نزدیک به استقلال مطلبی نوشته بود که پرسپولیس بیماری خود صدربینی دارد، اظهار داشت: این جمله که من رویایی دارم را می‌شناسید مگر این جمله استقلالی‌ها را اذیت می‌کند که این مسائل را نوشتند؟ هر کسی حق دارد برای خودش هدف یا رویایی داشته باشد حالا اینکه آیا به هدف می‌رسید یا نه موضوع دیگری است شاید آنها دوست دارند ما بدون هدف باشیم ما هیچ وقت بدون هدف و بلند پرواز نخواهیم بود همیشه بالاترین رتبه را خواستیم و اینکه این مطالب را می‌نویسند نشان از ترس از پرسپولیس دارد.

وی در مورد اینکه تمرینات تیمش پرهیجان است اما آیا مصدومیت‌ها تیم را اذیت نمی‌کند، خاطرنشان کرد: مصدومیت و محرومیت همیشه نوعی از بازی است. روش بازی ما پرسینگ تهاجمی و سرعتی بازی کردن است. این روش بازی منجر به خطاهایی می‌شود که بازیکن اخطار می‌گیرد. خوشبختانه نیمکت خوبی داریم و عملا همه 20 بازیکن می‌توانند موثر باشند شما در بازی با ذوب آهن دیدید بدون 3 ملی پوش خود سوشا، رضائیان و طارمی بازی کردیم و با وجود مصدومیت بابک حاتمی و یک بازیکن که اخراج شد باید برنده می‌شدیم. به تیمم خیلی اعتقاد دارم و همانطور که گفتم رویا و هدف قهرمانی داریم حالا اگر کسی از این مسئله ناراحت می‌شود این مشکل خودش است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه اگر اشتباهات داوری به ضرر استقلال و به سود پرسپولیس بود این مسائل را مطرح نمی‌کردند، گفت: فکر می‌کنم در آنصورت همه چیزی بر روی سر فدراسیون و داوری آوار می‌شد و همه چیز را آور می کردند اگر این اتفاق می‌افتاد صدر جدول جابه‌جا می‌شد.

برانکو در مورد دیدار با نفت تهران و اینکه این تیم امروز با استقلال بازی دارد،‌ تصریح کرد:‌ چیدمان مسابقات به این شکل است و طبیعی است که همه باید با هم بازی کنند. هر کسی قرار است اول شود باید بالای جدول قرار بگیرد نفت تهران سال قبل به قهرمانی لیگ نزدیک بود و حتی به فینال جام حذفی رفت. این تیم در آسیا همه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. این مسائل نشان می‌دهد حریف ما تیم باکفیتی است. طبیعی است که یک بازی بسیار بسیار سخت انتظارمان را می‌کشد.

وی در مورد اینکه در نقل و انتقالات بارها توضیح داده که امکان دارد فقط یک بازیکن به جای نوروزی جذب کند، اما او در مصاحبه‌های خود اعلام کرده به مهاجمی قاطع نیاز دارد اما اگر نوری هم بتواند راضی به بازگشت او است، گفت: همیشه گفتم به بازیکنان فعلی تیم اعتقاد کامل دارم. طبیعی است که همیشه در هر باشگاهی بحث بهتر کردن کار وجود دارد باشگاه به دنبال بازیکن جدید هست اما اگر بتوانیم بازیکن بهتری پیدا می کنیم. در حال حاضر بازیکن بهتری نمی‌توانیم پیدا کنیم. در ایران این شرایط را نداریم. البته بازیکن با کیفیت در استقلال، سپاهان، نفت و ... هستند اما آنها دارای قرارداد هستند. بازیکن خارجی هم خیلی سخت می‌توان پیدا کرد.

برانکو در مورد ضعف دفاع پرسپولیس و توان خط حمله نفت، اظهار داشت: توضیحی در مورد اینکه می‌گویید خط دفاع ما خوب نیست بیان می‌کنم شما چرا این مسئله را بیان می‌کنید؟ بنده با نظر شما موافق نیستم. در بازی با استقلال اهواز حریف حتی یکبار هم روی دروازه ما شانس گل به وجود نیاورد در بازی با ذوب آهن نود دقیقه این تیم بدون موقعیت بود. ملوان هم همین وضعیت را داشت مقابل استقلال این تیم یکبار مقابل دروازه ما حاضر شد. در مشهد و بازی سیاه‌جامگان این تیم موقعیتی به دست نیاورد. این بازی‌هایی است که در خاطرم است در بازی با سپاهان 4 گل خوردیم اما از آن 4 گل، 5 گل را خودمان به خودمان زدیم به همین دلیل با حرف شما موافق نیستم نفت تهران مهاجمان خوب و خطرناکی دارد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه در روزنامه مصاحبه کرده که اسرار تیم و ترکیب به بیرون درز می‌شود، اظهار داشت: نمی‌دانم این مصاحبه چه بوده است شاید جور دیگری نوشته شده است. وقتی مسئله نقل و انتقالات در میان است همه باشگاه‌ها این کار را خیلی سری انجام می‌دهند. وقتی یک انتقال انجام شد آنوقت این مسئله رسانه‌ای می‌شود. طبیعی است که گاهی این اخبار به بیرون درز می‌کند چراکه خبرنگاران و افکار عمومی به انتشار علاقمند هستند وقتی دیناموزاگرب بودم ادواردو بازیکن ما قرار بود به آرسنال برود او به آرسنال رفت و فقط من سرمربی و مدیرعامل از این مسئله خبر داشتیم شرط آرسنال این بود که در صورت رسانه‌ای شدن خبر این انتقال منتفی می‌شود طبیعی است که هر باشگاه به دنبال حفظ منافع خود است و شاید در این چارچوب مشکلی هم به وجود بیاید.

وی در مورد اینکه پرسپولیس به گلر بیشتر از نان شب نیاز دارد و اینکه تیم بارها از داوری و گلر متضرر شده است، گفت: در این مورد در ابتدای فصل صحبت کردیم. گفتیم به یک گلر خوب نیاز داریم ما گلری بهتر از سوشا نمی‌توانیم پیدا کنیم اما نیاز به گلری داشتیم که در نبود سوشا جای او را پر کند به همین خاطر ایمان صادقی را گرفتیم و مرتضی قدیمی‌پور را هم گرفتیم باید دید تا آخر فصل به گلر نیاز داریم یا نه.

وی در مورد اینکه پرسپولیس خیلی از بازی ها را به دلیل دروازه بان از دست داده گفت: شما می‌دانید صادقی فقط 5 روز قبل از فصل به ما اضافه شد ما می‌دانستیم او آماده نیست و شاید مشکلاتی به وجود بیاید اما طبیعی است که بازیکنان در هر مسابقه نسبت به قبل پیشرفت می‌کنند قدیمی پور مقابل ذوب آهن اشتباه کرد اما او برای بار اول در این سطح از مسابقات به میدان رفت. ما در نقل و انتقالات یک یا دو بازیکن اضافه می‌کنیم.

وی در مورد شکست ناپذیری پرسپولیس از مسابقه با سایپا و اینکه آیا می‌تواند قول بدهد که تا آخر فصل نبازد، گفت: اگر شما بخواهید می‌توانم هر قولی بدهم اما نمی‌توانم قول بدهم از بالای ساختمان پائین بپرم مربی جدی هستم تلاش می‌کنم پرسپولیس بهتر شود. این قول را می‌دهم که تلاش کنیم اما شما بگویید آیا در فوتبال می‌توان قول داد در تهران 4 برابر بهتر از ذوب آهن بازی کردیم اما باختیم.

برانکو در مورد اینکه آیا فرد خاصی مدنظرش هست که اگر در ۳ بازی پایانی نیم فصل خوب نبود او را کنار بگذارد، گفت: به بازیکنانم گفتم چه انتظاری دارم باید سخت تلاش کنیم و ۳ بازی آخر نیم فصل را ببریم که به صدرنزدیک شویم می‌دانم با نفت گسترش و راه آهن بازی‌های سختی داریم بدون شک کار ساده نیست اما کیفیت و قدرت لازم را برای تلاش کردن و بهتر شدن داریم.

انتهای پیام/ی

http://fna.ir/CV2QIP
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied