شمانیوز
شما نیوز

هیچکس نمی‌تواند مدعی عبور کشور از رکود شود/ فراکسیون ضدرکود می‌تواند دولت را در رفع رکود یاری کند

عضو فراکسیون ضدرکود مجلس با بیان اینکه هیچکس نمی‌تواند مدعی عبور کشور از رکود شود، گفت: فراکسیون ضدرکود می‌تواند دولت را در رفع این مشکل یاری کند.

علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره تشکیل فراکسیون ضد رکود با انتقاد از تعابیر سیاسی از هر موضوع و مفهومی در کشور گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند مدعی شود ما از رکود عبور کرده‌ایم.

وی نامه چهار وزیر به رئیس‌جمهور را نشانه عدم عبور از رکود در کشور خواند و اظهار داشت: فراکسیون ضد رکود می‌تواند دولت را در رفع رکود اقتصادی از کشور کمک کند.

خسروی به وجود تورم به همراه رکود در کشور اشاره کرد و گفت: با فرض بر اینکه دولت بتواند تورم را کنترل کند اما در موضوع خروج از رکود باید همه و از جمله مجلس به دولت کمک کنند.

وی یکی از مهم‌ترین دروازه‌های خروج کشور از رکود را رونق بخش مسکن برشمرد و اظهار داشت: این تجربه در کشورهای دیگر نیز پیاده شده است.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: اساساً حجم کاری که می‌توان در بخش مسکن برای خروج از رکود انجام داد قابل مقایسه با صنایع دیگر همچون پتروشیمی و ... نیست.

عضو فراکسیون ضد رکود وجود اراضی وسیع و نیز تعداد زیاد متقاضی برای مسکن در کشور را یادآور شد و اظهار داشت: دست کم 40 الی 50 شغل به بخش مسکن مرتبط است که در صورت رونق در این بخش، برای بسیاری از جوانان اشتغال ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/357GJN
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied